جمعه 29 تیر 1403

حضور تمام قد "آریاکوپلینگ"

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حضور تمام قد "آریاکوپلینگ"

آریاکوپلینگ، پنجاه سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش‌نشانی اطفای حریق فعالیتی مداوم و تخصصی دارد.

آریاکوپلینگ، پنجاه سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش‌نشانی اطفای حریق فعالیتی مداوم و تخصصی دارد. با توجه به اینکه یکی از عرصه‌های موثر که به دلیل در نظر گرفتن نقش تعاملی مخاطبین، دارای اهمیتی ویژه برای سازمان‌هاست، شرکت در نمایشگاه‌ها، سمینارها و همایش‌هاست، این مجموعه‌ی توسعه محور، از جمله شرکت‌هایی است که هر ساله در نمایشگاه‌های مختلفی حاضر می‌شود. نمایشگاه‌هایی که در زمینه‌های تخصصی مختلف، با اهداف و رویکردهای متفاوت و مختص به طیف وسیعی از افراد طراحی و به مرحله برگزاری می‌رسد و محلی برای گرد هم آمدن فعالان حوزههای مختلف است که در آن، جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند.

از جمله نمایشگاه‌های مهمی که ششمین دور برگزاری‌اش توسط سازمان آتش‌نشانی تهران، این بار در محل هتل المپیک تهران رقم خورد، نمایشگاه آتش‌نشانی و خدمات شهری است. نمایشگاهی جذاب و پر اهمیت که فعالان حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه از 11 تا 13تیرماه، با حضور مجموعه‌های مختلفی برگزار شد. بازدید کنندگان ضمن آشنایی با شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه حساس ایمنی و آتش‌نشانی، این فرصت را به دست آوردند که از نزدیک سوالات و دغدغه‌های خود را با افراد و متخصصان حوزه‌های ایمنی و آتش‌نشانی مطرح کنند.

آریاکوپلینگ به همراه مجموعه‌های مرتبط، در سالن D نمایشگاه حضور داشت. در خصوص پیشینه مجموعه صنعتی - تولیدی آریاکوپلینگ و طیف محصولات آن اگر بخواهیم معرفی کوتاهی داشته باشیم؛ این مجموعه 50 سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش‌نشانی اطفا حریق (بر اساس استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی) فعالیت می‌کند و محصولات متنوعی را در 9 دسته کلی تولید می‌کند. محصولاتی که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند و درهمین راستا طراحی و تولید میشوند و شامل خانواده محصولات ذیل هستند:

انواع جعبه آتش‌نشانی، انواع هوزریل استاندارد آتش‌نشانی، سامانه شیلنگ برزنتی، انواع اتصالات آلمانی، انواع اتصالات انگلیسی، انواع خاموش‌کننده دستی (کپسول آتش‌نشانی پودری)، انواع نازل‌ها، انواع شیرهای آتش‌نشانی و انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی. در مجموع بیش از 480 محصول مختلف در این 9 خانواده جای گرفته است.

آریاکوپلینگ در ششمین نمایشگاه آتش‌نشانی و ایمنی شهری، همراه با مجموعه‌های مرتبط از جمله؛ موسسه مردم نهاد زنو و شرکت آریاکوشاپادار در یک فضای اختصاصی (سالن D) حضور داشت. حضوری تاثیرگذار و با اقتدار که در طول آن، کارشناسان و متخصصان مستقر در غرفه‌ها به معرفی محصولات و خدمات این مجموعه‌ها پرداختند و جدا از نمایش دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف اعم از دستاوردهای فنی در حوزه طراحی و تولید تجهیزات اطفاء، جنبه‌های مختلفی از فعالیت در حوزه روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و غیره را نیز به نمایش گذاشتند.

به خوبی این موضوع را می‌دانیم که توجه به حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، امری مهم و انسانی است. فجایع آتش‌سوزی به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی، استفاده از تجهیزات غیراستاندارد، عدم آشنایی افراد با طریقه استفاده از تجهیزات اطفای حریق از جمله خاموش کننده‌های دستی و غیره، هر لحظه در حال رخ دادن است. در واقع، جدا از تولید با کیفیت تجهیزات و رعایت استانداردهای بین المللی، موضوع آموزش و آشنایی افراد با تجهیزات و خدمات ایمنی، امری لازم الاجراست. نمایشگاه‌ها، یکی از عرصه‌های مهم و بسترهای قابل اتکا جهت پرداختن به این گونه دغدغه‌هاست. مانند آنچه که در دور ششم نمایشگاه آتش‌نشانی و ایمنی تهران برگزار شد و آریاکوپلینگ یکی از شرکت کننده‌های فعال این دور بود و حضوری تمام قد و افتخارآمیز است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حضور تمام قد "آریاکوپلینگ" 2
حضور تمام قد "آریاکوپلینگ" 3