یک‌شنبه 15 مهر 1403

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه هیمنه دشمنان را فروریخت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه هیمنه دشمنان را فروریخت

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگار جوان با اشاره به اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و پیام این مسئله برای جهان اظهار کرد: جمعه‌ای که گذشت روزی برای برگزاری جشن و ابراز پیروزی رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان بود.

وی افزود: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت و ایشان با نهایت شجاعت و اقتدار به تحلیل داهیانه ای از شرایط منطقه و جهان پرداختند.

سلیمی بیان کرد: حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران ترفندهای دشمنان را در هم شکست و به آنها ثابت کرد که ملت بزرگ ایران همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کند و نمی‌توانند برای پیشبرد افکار شوم خود روی مردم ایران حساب کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس متذکر شد: ایشان به درستی برای کشورهای مسلمان تشریح کردند که اسرائیل دشمن همه ملت‌های منطقه است و لازم است تا برای ایستادگی در برابر این شیطان خبیث ملتهای اسلامی با یکدیگر بیش از هر زمان دیگری متحد شوند.

وی بیان کرد: ایشان خطاب به مردم لبنان فرمودند که اگرچه انسانهای بزرگی به دست اسرائیل غاصب به شهادت رسیده‌اند اما روح حماسی در محور مقاومت و حزب الله قوی‌تر شده است و اکنون باید مشت‌ها را گره کرد و جدی‌تر از گذشته به مبارزه پرداخت.

سلیمی در پایان گفت: خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته بسیار روشنگرانه و عمیق بود و تمام رسانه‌های جهان در حال تحلیل این رویداد بزرگ هستند چرا که قطعاً این جریان موج جدیدی از مبارزه و مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد خواهد کرد.