یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حضور مردم ونزوئلا در سفارت ایران برای بزرگداشت شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش + عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حضور مردم ونزوئلا در سفارت ایران برای بزرگداشت شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش + عکس

گروهی از مردم ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برای بزرگداشت شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش حضور یافتند.

سفارت ایران در کاراکاس از دیروز (چهارشنبه) درهای خود را به روی مردم و مسئولان ونزوئلایی که برای ادای احترام و امضای دفتر تسلیت شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران و دیگر اعضای کابینه وی در سانحه سقوط بالگرد به این مکان می‌آیند، گشود.

خبر مرتبط آیین گرامیداشت شهادت ابراهیم رئیسی در شهرهای مختلف پاکستان + عکس

آیین‌های گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان به میزبانی سرکنسولگری و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهرهای «پیشاور» و «کویته» برگزار شد.

گروه‌های مختلفی در این مراسم حاضر شدند و با سردادن شعار و گلباران میز دفتر، یاد رئیس‌جمهوری ایران و دیگر شهدای حادثه را گرامی داشتند.

برخی از مسلمانان ونزوئلا نیز به سفارت ایران آمده بودند. «حجت‌الله سلطانی» سفیر ایران در ونزوئلا از همبستگی این گروه تشکر کرد.

وی خطاب به میهمانان گفت: تا زمانی که به اصول و افکار رهبرانمان چه در ونزوئلا و چه در ایران وفادار بمانیم، مردم به حرکت رو به جلو ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

حضور مردم ونزوئلا در سفارت ایران برای بزرگداشت شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش + عکس 2