دوشنبه 16 مهر 1403

حضور نماینده رییس بنیاد شهید در مراسم ختم جانباز کرمانشاهی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور نماینده رییس بنیاد شهید در مراسم ختم جانباز کرمانشاهی

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای بررسی حادثه ناگوار خودسوزی جانباز کرمانشاهی به این استان سفر کرده بود در مراسم بزرگداشت این جانباز گرانقدر شرکت کرد.

به گزارش «ایثار»، حجت الله امانی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد که به دستور سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری و بررسی جوانب حادثه ناگوار خودسوزی جانباز کرمانشاهی روز سه شنبه 20 خردادماه به این استان سفر کرده بود، به همراه حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان در مراسم ختم این جانباز شرکت و از خانواده وی دلجویی کرد.

در این مراسم امانی با ابلاغ سلام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حادثه دردناک درگذشت این جانباز گرانقدر را به خانواده وی تسلیت گفت.

نماینده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: همه ما از صدر تا ذیل به عنوان خادمان شهدا از وقوع این حادثه ناگوار جدأ آزرده خاطر شده و به همین خاطر رییس بنیاد اینجانب را مأمور کرد که از نزدیک پیگیر جوانب این حادثه باشم. امانی گفت: طبق بررسی هایی که داشته ام همکاران ما تلاش زیادی کرده اند که به هر نحو ممکن اقدامی در جهت رفع مشکل این جانباز عزیز داشته باشند اما متأسفانه همانگونه که همسر محترم جانباز نیز اذعان داشتند، ایشان به دلیل ناراحتی عصبی که داشتند و بارها در بیمارستان فارابی نیز بستری شده بودند آستانه تحمل کمی داشته که این حادثه نیز ناشی از این امر بوده و ما امیدواریم هر آنچه در توان داریم در خدمتگزاری به جامعه ایثارگری بویژه این خانواده عزیز به کار بندیم. همچنین حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم اظهار داشت: استان کرمانشاه بالغ بر 11 هزار نفر جانباز زیر 25 درصد دارد که حدود 3 هزار نفر از آنها کمک معیشتی دریافت می کنند و این مرحوم نیز به دلیل مشکلاتی که داشت از جمله همین افراد بود و در کنار آن، از خدمات درمان، وام مسکن و صندوق نیز برخوردار بوده است. مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: متأسفانه با توجه به سابقه بیماری PTSD این مرحوم، حادثه مذکور به دور از انظار همکاران ما رخداده است. در این دیدار فرزند مرحوم گفت: افتخار پدر و خانواده ام خدمت به نظام اسلامی در طول دوران انقلاب بوده و افزود ما ضمن رد سخنان بی پایه بعضی از شبکه های اجتماعی، زندگی در زیر پرچم جمهوری اسلامی و بودن در خاک ایران عزیز را افتخاری بزرگ برای خود و خانواده ایثارگرمان می دانم.

*س_برچسب‌ها_س*