دوشنبه 16 مهر 1403

حضور نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس برای اجرای متناسب سازی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حضور نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس برای اجرای متناسب سازی

‌نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور در کمیسیون های مختلف مجلس پیگیر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت یک میلیون تومان علی الحساب ماهانه سه ماهه دوم سال به این قشر شدند. نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور در کمیسیون های مختلف مجلس پیگیر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت یک میلیون تومان علی الحساب ماهانه سه ماهه دوم سال به این قشر شدند. محمد اسدی رئیس...

نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور در کمیسیون های مختلف مجلس پیگیر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت یک میلیون تومان علی الحساب ماهانه سه ماهه دوم سال به این قشر شدند.

محمد اسدی رئیس و علی اصغر بیات دبیر کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور، و علی دهقان کیا رئیس کانون تهران با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه با آقایان بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی و تاج گردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص مطالبات بازنشستگان گفتگو کرده و خواستار اجرای قانون و رفع تبعیض شدند.

نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی از پیگیری و همکاری آقایان بابایی کارنامی و تاج گردون تشکر کردند چرا که نمایندگان مجلس به صورت تلفنی با رییس سازمان برنامه و بودجه صحبت کرده و خواستار انجام متناسب سازی و پرداخت علی الحساب یک میلیون تومانی سه ماهه دوم سال به بازنشستگان تأمین اجتماعی و اجرای متناسب سازی حقوق ها شدند.

همچنین در این جلسه نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی خواستار جلسه ای سه جانبه با حضور نمایندگان مجلس، دولت و کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی برای حل مسائل در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی شدند.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید