یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حضور وزیر ورزش‌وجوانان در فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی / ضرب‌الاجل 2 ماهه نمایندگان ملت به سجادی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حضور وزیر ورزش‌وجوانان در فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی / ضرب‌الاجل 2 ماهه نمایندگان ملت به سجادی

وزیر ورزش و جوانان به‌منظور بررسی مشکلات جوانان و ارائه برنامه‌هایی که در جهت بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها دارد، در نشست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی به ریاست زهره الهیان و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه جوانان در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در ابتدای این نشست رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت 28 میلیونی جوانان 18 تا 35 سال کشور اظهار داشت: امروز ما به لحاظ داشتن این ظرفیت و سرمایه عظیم می‌توانیم با اعتماد به این جوانان، کارهای بزرگی را در کشور رقم بزنیم تا جایی که تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جدی گرفتن جوانان و اهمیت به آنها و استفاده از توان این سرمایه گران‌بها، کما این که فرمودند ما هر جا به جوانان اعتماد کردیم با قدرت پیش رفتیم حتی با کمترین امکانات. لذا بر همه مسئولین واجب است راه را برای ورود هر چه بیشتر جوانان به عرصه‌های مختلف باز کنند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راه روشن ترسیم شده در این بیانیه و حساسیت و دغدغه نمایندگان مجلس، از وزیر ورزش و جوانان خواست تا هر چه سریع‌تر برنامه‌های حوزه جوانان را تدوین و اجرایی کند. وی بیان داشت: در حوزه جوانان به تحول امیدآفرین نیاز داریم، همچنین در این راه باید به تقویت ساختار و ارتقاء این حوزه در جهت کارکرد بهتر بپردازیم. لذا باید با نگاه ویژه به جوانان کمک کنیم و هر اندازه در این حوزه تمرکز بیشتری داشته باشیم، مطمئنا چندین برابر بیشتر پاسخ مثبت دریافت خواهیم کرد. الهیان در ادامه با توجه به آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و مشکلات موجود در حوزه فضای مجازی از وزیر ورزش و جوانان خواست تا در قالب برنامه‌های کاربردی و اجرایی و تولید محتوای مناسب در این حوزه، از خود جوانان و سمن‌های فعال در این زمینه کمک گرفته که بتوان با نگاهی واقع بینانه و موثر اقدامات خوبی را به سرانجام رساند. رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: فراکسیون و نمایندگان مجلس با حساسیت و دغدغه‌مند مسائل جوانان را رصد کرده و ان‌شاءالله دو ماه دیگر وزیر ورزش و جوانان را به مجلس دعوت می‌کنیم تا ببینیم چه اقدامات و فعالیت‌هایی در حوزه جوانان انجام شده است. در پایان سایر نمایندگان مجلس هم به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل جوانان پرداختند و خواستار توجه جدی وزیر ورزش و جوانان به مسائل و مشکلات جوانان شدند و وزیر هم در پایان به نمایندگان حاضر در نشست قول داد که تمام توان خود را برای تقویت این حوزه به‌کار گیرد. انتهای پیام /