جمعه 13 مهر 1403

حضور پای صندوق‌های رای باعث کاهش تحریم‌ها می‌شود / مردم به اصلاح امور امید داشته باشند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضور پای صندوق‌های رای باعث کاهش تحریم‌ها می‌شود / مردم به اصلاح امور امید داشته باشند

مصباحی مقدم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به انسجام و اتحاد ملی است و عزت و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با دعوت آحاد مختلف جامعه برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند گفت: نقش مردم در مکتب جمهوری اسلامی بنیادین و اساسی بوده و حضور آنان در پای صندوق‌های رای اعطای قدرت و اعلام حمایت از نظام و رهبری معظم تلقی می‌شود.

او افزود: بدون شک حضور حداکثری در انتخابات مجلس منجر به انسجام و اتحاد ملی است و عزت و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره تاثیر مثبت مشارکت مردمی در سیاست خارجی متذکر شد: دشمنان و مخالفان که اندیشه سقوط جمهوری اسلامی را در سر می‌پرورانند با مشاهده حضور مردم از موضع خود عقب نشینی کرده و قطعا تحریم‌ها علیه ایران نیز کمتر خواهد شد.

مصباحی مقدم ادامه داد: ملت ایران خصوصا نسل جوان و رای اولی‌ها به میدان بیایند و یک آینده خوب و روشن برای خود رقم بزنند چرا که حضور پر قدرت مردم، مجلس شورای اسلامی و خبرگان قوی را شکل خواهد داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مردم نباید از اصلاح امور نا امید شوند گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که با حل مسائل اساسی از بین می‌برند و برای دست یافتن به این امر مهم در ابتدا لازم است که یک مجلس قوی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها