یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عصر ایران

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به حمله برخی مجرمان به ماموران امنیتی و انتظامی برای فرار از قانون، گفت: شدیدترین مجازات‌ها در انتظار این جنایتکاران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان زاهدان از تشکیل پرونده قضایی و انجام تحقیقات در رابطه با علت ترور بخشدار منطقه گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» و «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت 67 ساله تیم استقلال معتقد است که جریان قهرمانی این تیم در اختیار شاگردان نکونام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» و «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» و «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شستا یه بیان جزئیاتی از گزارش تحقیق و تفحص از شستا پرداخت که این تفحص مربوط به دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اینکه قوه قضائیه بلافاصله پس از انتشار خبر لو رفتن سوالات آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا پرونده تشکیل داد، برخی از مسؤولان مدعی هستند که آزمون سالم برگزار شده و نکات مطرح شده شایعه‌ای بیش نبوده! با وجود اینکه قوه قضائیه بلافاصله پس از انتشار خبر لو رفتن سوالات آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا پرونده تشکیل داد، برخی از مسؤولان مدعی هستند که آزمون سالم برگزار شده و نکات مطرح...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بحث جوانی جمعیت امروزه یکی از ضروری ترین اقداماتی است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد. مورد تاکید مقام معظم رهبری و تکلیف شرعی و قانونی است و همه مسئولان باید پای کار بیایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی وارد «یاسوج» مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدرضا فاطمی امین در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور، درباره اعطای خودرو به برخی نمایندگان تاکید کرد چنین اتهام فسادی در شان دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست و از قوه قضاییه خواست اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود. درپی ادعای مطرح شده درخصوص دریافت ماشین شاسی‌بلند از سوی برخی نمایندگان مجلس در ازای رای منفی به استیضاح وزیر صمت که با حواشی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست حقوق بشری با موضوع پرونده دیپلمات ایرانی زندانی شده در آلمان و بلژیک با حضور معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و معاون حقوق بشر وزارت دادگستری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدهادی موسوی، مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اجرای حکم قضائی در پاساژ ناایمن «داد» گفت: براساس حکم صادره از سوی دستگاه قضائی عوامل یگان حفاظت شهرداری منطقه 11 به موقعیت پاساژ تجاری «داد» مراجعه کردند. با حضور عوامل یگان حفاظت در موقعیت اقدام‌های حفاظتی و مراقبتی در دستور کار قرار گرفت تا عوامل اجرایی شهرداری و...

وب‌گاه گسترش

اژه ای، رئیس قوه قضائیه در دانشگاه یاسوج اعلام کرد که پرونده وزیر سابق جهاد کشاورزی به مجموعه‌ای از پرونده‌های قضایی مربوط است. وی به مدت سه سال به زندان محکوم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ «داد» در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.