دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: در فروردین 1404 می‌توانیم گزارش عملکرد کوتاه مدت سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهیم.

وب‌گاه فرارو

روز جمعه خبری درباره کشف جسد این وکیل دادگستری و بازپرس سابق در آمل منتشر شد. پیکر بی‌جان او در خودرویش در نزدیکی پرتگاهی در منطقه‌ای جنگلی کشف شده بود، اما مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید و معلوم نبود که بر اثر چه حادثه‌ای جانش را از دست داده است یا او را به قتل رسانده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بیش از هزار واحد بازیافت پلاستیک غیرمجاز در سطح شهرستان ری فعال است، این در حالیست که فعالیت آن‌ها آلودگی خاک و هوا را به همراه دارد؛ دودی که از این فرایند ساطع می‌شود از سیانور خطرناک‌تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از هزار واحد بازیافت پلاستیک غیرمجاز در سطح شهرستان ری فعال است، این در حالیست که فعالیت آنها آلودگی خاک و هوا را به همراه دارد؛ دودی که از این فرایند ساطع می‌شود از سیانور خطرناک‌تر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین پویانفر با انتقاد از بودجه های نهادهای فرهنگی درباره حجاب گفت: این بودجه‌ها چه می‌شود! الله و اعلم دوستان دلسوز و نگران اصل مطالبه اینجاست! حواس مارا به نتیجه کم کاری‌هایشان پرت می‌کنند؟! به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین پویانفر (مداح اهل بیت (سلام الله علیهم)، با انتشار توییتی در شبکه ایکس از بودجه و عملکرد نهادهای فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد. محمدحسین پویانفر از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری 5متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری 5متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. به گزارش عرشه آنلاین، روز جمعه خبری درباره کشف جسد این وکیل دادگستری و بازپرس سابق در آمل منتشر شد. پیکر بی‌جان او در خودرویش در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - سیدرضا میرجعفری، داوود طالقانی، نویسنده و کارشناس حوزه سلبریتی در گفت‌وگو با دانشجو اظهار داشت: تقریبا همه ما قبول داریم که هم پدیده «فرهنگ شهرت» یک زمینه سیاسی دارد و هم اینکه در ایران، تولد «سلبریتی ایرانی»، کاملا وابسته جریانات سیاسی بوده است. وقتی در مورد سلبریتی در ایران حرف می‌زنیم، این امکان وجود ندارد سخنان ما بدون جهت گیری‌های سیاسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویی در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مقام معظم رهبری اعتبار اسناد عادی را "منشأ بزرگ فساد" خواندند و به صراحت اعلام کردند "مصلحت قطعی نظام و کشور در این است که این قانون (اعتبارزدایی از اسناد عادی) باید دنبال شود" اما متاسفانه پس از گذشت یک سال، تکلیف نهایی این قانون در مجمع نهایی نشده!

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر ایران از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساری عالی حقوق بشر سازمان ملل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دستگاه قضا می‌گوید یکی از اقدامات بازدارنده در قبال مجرمین، معرفی و شناساندن آن‌ها به جامعه به عنوان یک مجرم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیروز در حالی که روزنامه غربگرای شرق، تصاویر و گزارش‌های اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی را از صفحه اول خود حذف کرده بود، روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران، اعتراضات مذکور را به چپ‌ها نسبت داد و سعی کرد انگ کمونیستی به آن بزند؛ انگار که داشتن وجدان درد نسبت به جنایت و نسل‌کشی هفت‌ماهه صهیونیست‌ها متوقف به چپ و راست بودن انسان‌هاست؟! یادآور می‌شود...

وب‌گاه خبر آنلاین

اینکه خواننده‌ای با خواندن اشعاری، هرچند مخالف نظام، به اعدام محکوم شود، با چه منطقی سازگار است؟ منطق حقوقی یا اجتماعی یا سیاسی یا امنیتی؟ شاید هیچ‌کدام.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دیدار رئیس قوه قضاییه با منتخبان مجلس دوازدهم امیدی برای جامعه اسلامی ایجاد کرده است گفت: ارتباط دستگاه قضا با نمایندگان خیلی عالیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت بیش از سه دهه از انفجار «آمیا» و طرح اتهام‌های غیرمستند و بی‌اساس علیه ایران، چرا در این برهه و تحت تأثیر چه بازیگرانی، دادگاه تجدیدنظر آرژانتین رأی به محکومیت تهران داده است؟