دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری میزان

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج عصر امروز (9 اردیبهشت 1403) با در سالن هفتم تیر ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود. یک مرجع تقلید: مردم از گرانی فوق العاده رنج می برند آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سال گذشته در نتیجه اقدامات این سازمان در حوزه‌های مالی بیش از 288 هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی همچنین دریافت مالیات به نفع دولت، تسریع در انتقال و جابه‌جایی وجوه و جلوگیری از تضییع اموال و حقوق دولتی انجام شده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان گفت: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است‌.

خبرگزاری میزان

نشست هم اندیشی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با رئیس کل دادگستری، دادستان تهران و قضات دادگستری کل استان تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر گفت: جشنواره فیلم کوثر می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسائل زنان ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و در نهایت خانم کشف حجاب‌کننده به جریمه نقدی محکوم خواهد شد و مطابق این ماده «‌اخذ جریمه مذکور به مدت 3 سال معلق می‌شود‌»! و... یعنی پول بده و کشف حجاب کن! و تازه این جریمه هم 3 سال به...

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه فلسفه قرار تأمین در دسترس بودن متهم است، گفت: «قضات از بازداشت غیرضروری افراد پپرهیز کنند.»

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - سازمان اسناد و املاک کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را موظف به ایجاد حساب‌های امانه به منظور پرداخت وجوه مربوط به معاملات خودرو کردند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه با برگزاری جلسات مشاوره رایگانِ وکلا و کارشناسان رسمی در مسجد به الگوی موفق مردمی‌سازی دستگاه قضا مبدل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانشجو

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه از مالکیت فکری بسیار عقب هستیم و باید با سرعت بسیار زیادی در حوزه مالکیت فکری کار کنیم، گفت: 98 درصد دارایی‌های شرکت‌ها مربوط به دارایی‌های نامشهود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال برگزاری یک مهمانی در شیراز که همه مهمانان پزشک بودند، 29 پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند. 29 پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند. به گزارش عرشه آنلاین، چند نفر از پزشکان دیالیز شدند و متاسفانه خانم دکتر اکبری که اصالتا جهرمی و رتبه 7 تخصص بودند، در همان مهمانی فوت کرده و همسرشان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت قوه قضاییه به خبر استاد ایرانی مقیم آمریکا که دستگیر شده و در اوین زندانی است واکنش نشان داد. سایت قوه قضاییه به خبر استاد ایرانی مقیم آمریکا که دستگیر شده و در اوین زندانی است واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، به‌تازگی خبری جعلی درباره زندانی بودن یک استاد دانشگاه ایرانی مقیم آمریکا در زندان اوین از سوی برخی رسانه‌ها و گروه‌های معاند منتشر شد؛ در حالی پروژه دروغ پردازی توسط...