جمعه 10 فروردین 1403

حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره 60 درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این 60 درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این 60 درصد نداشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم متوسط بالای 20 درصد را باید به عنوان مهم‌ترین معضل اقتصاد ایران طی چهار دهه گذشته دانست که آتش بر توشه تولیدکنندگان و قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد. وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد. صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود. وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و...

وب‌گاه فرارو

وزیر کار: طبق آنچه قانون تصویب کرده است در فروردین ماه باید افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود. در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هرچه قانون باشد اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد خبر خوش وزارت کار / بازنشستگان تامین اجتماعی بخوانند وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است در فروردین ماه باید افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر کار: حقوق آنکه روی اسکله کار می‌کند و آنکه زیر کولر کار می‌کند باید متفاوت باشد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که آیین‌نامه مهم بودجه 1403 که به حقوق و دستمزدها مربوط است، امروز در هیئت دولت تصویب شد. او افزود: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده، هیچ کسری ندارد و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه 1403 وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سید صولت مرتضوی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال میشود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم. وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری هم طبق قانون اعمال خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت از اجرای ضوابط حقوق و دستمزد جدید کارمندان در پایان فروردین ماه خبر داد. سخنگوی دولت از اجرای ضوابط حقوق و دستمزد جدید کارمندان در پایان فروردین ماه خبر داد. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظر‌هایی داشتیم، ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین نامه مهم بودجه 1403 که شامل حقوق و دستمزد می شود در هیئت دولت تصویب شد. آیین نامه مهم بودجه 1403 که شامل حقوق و دستمزد می شود در هیئت دولت تصویب شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت امروز آیین نامه مهم بودجه 1403 که در ارتباط با حقوق و دستمزدها بود در هیئت دولت تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد. اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود. وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

وب‌گاه الف

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.