جمعه 31 فروردین 1403

حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

وب‌گاه گسترش

میرهاشم موسوی گفت: برنامه‌های خوبی از جمله سفرهای رایگان به مشهد مقدس و پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان مرحله اجرا در آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت، گفت: حکم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت پیش بینی شده بود و جزو مواد برنامه هفتم است. سخنگوی دولت، گفت: حکم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت پیش بینی شده بود و جزو مواد برنامه هفتم است. علی بهادری جهرمی درباره زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با "رد خبر افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان" که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود گفت: ما در کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در حال پیگیری هستیم تا ماده 96 تامین اجتماعی اجرایی شود این ماده قانون به صراحت می‌گوید تامین اجتماعی مکلف است حداقل سالی یک‌بار حقوق بازنشستگان «برابر تورم و معیشت» افزایش دهد و این باید از سوی هیئت وزیران تصویب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خردادماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خردادماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل راه‌آهن درباره تاخیر در پرداخت حقوق شبِ عید کارگران تراورس توضیحاتی را ارئه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 بیان کرد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان 20 درصد تعیین شد، البته بازنشستگان علاوه بر 20 درصد، شامل 40 درصد اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس برنامه هفتم توسعه هم می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

برخی رسانه‌ها با سوءبرداشت از سخنان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان این سازمان صحبت کرده بودند که چنین موضوعی در سخنان مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل مطرح نشده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوال از وزیر کار در دستور جلسه این هفته قرار گرفت. سوال از وزیر کار در دستور جلسه این هفته قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار این هفته جلسات مجلس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به کجا رسید؟ | معیارهای تعیین حقوق بازنشستگان مشخص شد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در هر سال با مصوبه هیات وزیران تعیین می شود و مبنای این مصوبه، پیشنهادی است که سازمان تامین اجتماعی به دولت ارائه می دهد. طبق قانون تامین اجتماعی، این سازمان باید حقوق بازنشستگان خود را بر اساس افزایش هزینه های معیشت و تورم واقعی افزایش دهد. اولین حقوق بازنشستگان...

وب‌گاه گسترش

تاجیک گفت: اگر دولت میخواهد برای بعضی از نهادها و شرکت های خود محدودیت ایجاد نماید این موضوع را میتواند با ابلاغیه و بخشنامه داخلی انجام دهد نه اینکه در بخشنامه دستمزد لحاظ نماید.

وب‌گاه گسترش

در روزها و هفته‌های پایانی سال گذشته، نمایندگان مجلس در ارتباط با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بسیار داد سخن دادند و تلاش کردند معایب افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان صندوق‌های دولتی و ناچیز بودن این رقم را با این وعده که هنوز نشانی از تحقق آن نیست، بپوشانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متناسب سازیِ 40 درصدی چگونه قرار است محقق شود؟ بازنشستگان خواستار توضیح مکانیسم متناسب سازی در سال جدید هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع روسیه از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما از سایت آزمایشی کاپوستین یار در استان آستاراخان این کشور که در شمال دریای خزر قرار دارد خبر داده است. وزارت دفاع روسیه از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما از سایت آزمایشی کاپوستین یار در استان آستاراخان این کشور که در شمال دریای خزر قرار دارد خبر داده است.