پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. یک نماینده مجلس در صحن علنی درخواست کرد که کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از وضعیت پاسخگویی ادارات رضایت ندارند، گفت: کارکنان شرکتی در سال جدید به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت و زیان‌آور مغایر اهداف و نیات اصلی تصویب این قانون است و سهمی عمده در ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌ای بین نسلی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تأمین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان گفت:...

وب‌گاه الف

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد. دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

طبق برنامه هفتم توسعه، از ابتدای سال جاری باید اقداماتی انجام شود تا حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران با توجه به افزایش مالیات بر ارزش افزوده تناسب‌سازی شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد. هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس گفت: دو خودروساز داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند فروش قطعی زمستانی را با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل می‌دهند؛ این کار پذیرفتنی نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازنشستگان کشوری از انتظار برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز (دوم اردیبهشت)، جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند تهران و اراک، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند. بازنشستگان کارگری می‌گویند: مستمری‌ها باید مطابق قانون افزایش یابد. به گزارش عرشه آنلاین، امروز (دوم اردیبهشت)، جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند تهران و اراک، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجازات نگهداری، خرید و فروش سلاح گرم و سرد جنگی توسط مجلس شورای اسلامی اعلام شد. مجازات نگهداری، خرید و فروش سلاح گرم و سرد جنگی توسط مجلس شورای اسلامی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزییات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز ماده 10 و 11 این طرح را تصویب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازنشستگان کشوری از انتظار برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم با اما و اگر روبرو شده است. در حالی که نخستین روز از اردیبهشت ماه در حال سپری شدن است، نه از مصوبه هیات وزیران خبری است و نه صدای واحد از سازمان تامین اجتماعی شنیده می شود پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم با اما و اگر روبرو شده است. در حالی که نخستین روز از اردیبهشت ماه در حال سپری شدن است، نه از مصوبه هیات وزیران خبری است و...