دوشنبه 23 مهر 1403

حماس همچنان نیرومند است / ارتش ما نمی‌تواند حرف آخر را در غزه بزند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حماس همچنان نیرومند است / ارتش ما نمی‌تواند حرف آخر را در غزه بزند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «عمیت هلیوی» عضو کنست رژیم صهیونیستی و حزب «لیکود» این رژیم در سخنانی به شکست سیاسی نظامی رژیم صهیونیستی در تعیین سرنوشت جنگ در غزه و همچنین ناکامی این رژیم در تحقق هدف‌های خود از جنگ غزه اذعان کرد. وی اعلام کرد که با وجود 5 ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، همچنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو‌ها با قدرت ظاهر...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «عمیت هلیوی» عضو کنست رژیم صهیونیستی و حزب «لیکود» این رژیم در سخنانی به شکست سیاسی نظامی رژیم صهیونیستی در تعیین سرنوشت جنگ در غزه و همچنین ناکامی این رژیم در تحقق هدف‌های خود از جنگ غزه اذعان کرد.

وی اعلام کرد که با وجود 5 ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، همچنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو‌ها با قدرت ظاهر می‌شود.

هلیوی همچنین از طرح عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد و تاکید کرد که این طرح نمی‌تواند سرنوشت جنگ را رقم بزند.

علاوه بر این وی با اشاره به سطوح سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و نام‌بردن صریح از «هرتزی هلیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین با اشاره به امکانات محدود مقاومت فلسطین در غزه گفت: اسرائیل در غزه با کلاشینکوف در حال جنگ است، نه زیرساخت‌های حماس.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی افزود: حماس نماینده یک ملت است و شکست‌دادن مردمی که بیش‌ترشان مقاومت را قبول دارند غیرممکن است.

هلیوی در ادامه تاکید کرد: به ویژه با این‌دست عملیات‌های تاکتیکی اسرائیل، نمی‌توان حماس را از این گستره و مساحت جغرافیایی بیرون کرد.