شنبه 15 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو حماس تاکید کرده که امیدوار است کشورهای عربی در مورد جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه از خود نشان دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیرآمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان‌نشین آذربایجان خبر داد لیلا، دختر الهام علی‌اف، دوست‌پسر یهودی داشت | اگر خاخام‌ها اجازه می‌دادند لیلا به یهودیت روی می‌آورد | مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیرآمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان‌نشین آذربایجان خبر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از رایزنی‌های خود با مقامات مختلف جهان درباره عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به اسرائیل نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در شبکه ایکس، گزارشی از رایزنی‌های خود با مقامات مختلف جهان درباره عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به اسرائیل نوشت.

وب‌گاه گسترش

چین همچنان یکی از بزرگ ترین واردکنندگان نفت و مشتری خوبی برای ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، با گذشت 2 روز از عملیات تنبیهی ایران علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی صحبت از نتایج این عملیات همچنان ادامه دارد. شبکه تلویزیونی آمریکایی «سی ان ان» به نقل از منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات «وعده صادق» رژیم صهیونیستی را به تأخیر در اجرای برنامه خود برای حمله به رفح واداشته است. این منابع صهیونیستی اعلام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورایعالی امنیت ملی اعلام کرد نورنیوز ارگان رسانه‌ای ما نیست شورایعالی امنیت ملی اعلام کرد نورنیوز ارگان رسانه‌ای ما نیست خبرگزاری فارس در خبری با تیتر شورای‌عالی امنیت ملی: نورنیوز ارگان رسانه‌ای ما نیست نوشت: معاون ارتباطات دبیرخانه شعام گفت: شورای‌عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه‌ای نیست و تمام اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر...

وب‌گاه فرارو

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدید‌های امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس در فضای باز، وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمهیدات این کشور برای برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک 2024 در صورت تشدید مخاطرات امنیتی، لغو برگزاری افتتاحیه این رویداد را رد نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری فرانسه در تضاد با موضع‌گیری خود در برابر روسیه، با این مدعا که اسرائیل به یک تجاوز پاسخ داده است، حضور نمایندگان این رژیم را در رویداد ورزشی المپیک بدون مانع عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود تحولات اخیر خاورمیانه و پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی که نگرانی خریداران آسیایی را درباره احتمال مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه برانگیخت، پالایشگاه‌های مستقل چینی همچنان به خرید نفت ایران ادامه دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران غرب، پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل را ماحصل تحرکات و محاسبات نادرست تل آویو می دانند و باور دارند در صورتی که اسرائیل بخواهد از سیاست تنش زایی خود پیروی کند، خود و خاورمیانه را در آستانه جنگی پرهزینه قرار خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهره‌های برجسته شبکه رسانه‌ای صهیونیست‌ها اعم از علی کریمی، شاهین زحمتکش، ملقب به شاهینلو، خبرنگاران شبکه تروریستی اینترنشنال، مشغول ایجاد شبهه و دروغ‌پردازی درباره عملیات وعده صادق سپاه شدند.

وب‌گاه الف

در پی حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، واکنش های فرهنگی، هنری همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آلمان سفیر تهران در این کشور را احضار کرد.