شنبه 15 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش گمانه زنی ها درباره چرایی حادثه در اصفهان و تبریز گروهی از تحلیلگران با توسل بدین ادعا که انفجارها ماحصل اقدام ماجراجویانه ادعایی اسرائیل بوده، مدعی اند که خاورمیانه فعلا می تواند نفس راحتی بکشد. چرا که خطر رویارویی ایران و اسرائیل کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت نفت پس از افزایش چشمگیری که در ابتدای معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانی های بازار نسبت به تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و متاثر شدن عرضه پیدا کرده بود، کاهش یافت.

وب‌گاه فرارو

بهای معاملات نفت برنت که در ابتدا بیش از سه دلار افزایش یافته بود، 46 سنت معادل 0.5 درصد کاهش یافت و به 86 دلار و 65 سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 34 سنت معادل 0.4 درصد کاهش، به 82 دلار و 39 سنت در هر بشکه رسید.

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید تنش‌ها و یا گسترش درگیری‌ها در منطقه نیست. با این حال ما نسبت به تحریکات نظامی رژیم اسرائیل هشدار می‌دهیم و به هر گونه تهدید یا تجاوزی به شدت و مطابق با قوانین بین‌المللی پاسخ می‌دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت آمریکا در بوئنوس آیرس اعلام کرد که ایالات متحده 40 میلیون دلار برای حمایت از نوسازی دفاعی آرژانتین که اعلام کرده است به شریک جهانی ناتو تبدیل شده است، اختصاص خواهد داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توضیحاتی را در خصوص اقدامات و رایزنی های صورت گرفته دیپلماتیک در نیویورک ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توضیحاتی را در خصوص اقدامات و رایزنی های صورت گرفته دیپلماتیک در نیویورک ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توضیحاتی را در خصوص اقدامات و رایزنی های صورت گرفته دیپلماتیک در نیویورک ارائه داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه 22 کشته برجای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش گمانه زنی ها در باب پاسخ احتمالی و ادعایی اسرائیل به حمله بی سابقه ایران، ناظران براین باورند که نتانیاهو گزینه ای در اختیار ندارد و در هر شرایطی بازنده بازی هست که خود به راه انداخته.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امورخارجه ایران گفت: در صورتی که اسرائیل بار دیگر دست به ماجراجویی بزند و علیه منافع ایران اقدام نظامی صورت دهد، پاسخ بعدی ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه ایران با ابراز امیدواری درباره اینکه اسرائیل یک بار دیگر اشتباه بزرگ خود را تکرار نکند، گفت: «ما خواستار بروز بحران‌ها در منطقه نیستیم».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زادعی: وقتی ایران توانست با یک فاصله‌ای این پایگاه را بزند ثابت کرد که توانایی منهدم کردن کلیه پایگاه های هوایی رژیم صهیونیستی را دارد و می‌تواند کاری کند که نیروی هوایی این رژیم از میدان خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب پیام ایران به اسرائیل و ایالات متحده روایت ها بسیار است، با این همه تحلیلگران در یک مورد اتفاق نظر دارند؛ پاسخ ایران هم اسرائیل و هم ایالات متحده را در شرایط سختی قرار داده است.