شنبه 15 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو به واسطه گزاره های مختلفی چون شکست در غزه و همچنین پاسخ محکم تهران در شرایط دشواری قرار دارد، از یک طرف ایالات متحده این بازیگر را تحت فشار قرار داده تا واکنشی ماجراجویانه نداشته باشد و از طرفی دیگر، راست افراطی حاکم، خواهان کنش متقابل ادعایی هستند، متغیرهایی که می تواند خاورمیانه را در آستانه جنگ قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو به بررسی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل پرداخت و اعلام کرد: «در حمله سپاه به اسرائیل، سه هدف مهم از پیش تعیین شده بود: پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب که نقش اساسی در حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق داشته است، پایگاه متسحکم اطلاعاتی رژیم در ارتفاع 2100 متری جبل‌الشیخ که وظیفه اصلی جاسوسی و استراق سمع داشته و یگان 8200 رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در جمهوری آذربایجان نسبت به اظهارات سفیر اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه آمریکایی به نقل از رییس دانشگاهی در «اودسا» می‌گوید که ناامیدی از آمریکا و تعهداتش برای دفاع از اوکراین، رفته‌رفته بین مردم این کشور در حال افزایش است.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بعد از پاسخ موشکی ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق، هیاهوی رسانه‌های عبری و غربی برای پاسخ رژیم صهیونیستی به این عملیات آغاز شد و در این راستا رسانه‌های غربی و صهیونیستی تلاش دارند با یک جنگ روانی و نفوذ در افکار عمومی مردم ایران و جهان، این اقدام را کوچک نمایی کنند و بی اثر جلوه دهند در حالی که اقدام ایران در تاریخ جهان عرب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر ارشد مسائل منطقه با اشاره به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تهران نشان داد که از قدرت تنبیه صهیونیستها برخوردار است.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه هنر با صدور بیانیه ای ضمن پاسداشت مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت در عملیات ظفرمندانه وعده صادق هنرمندان عدالتجو و ظلم ستیز را برای همراهی در راه ستیز با جهان خواران دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. این بدان معناست که معاملات ارزی که به تراکنش‌های ریالی منتهی می‌شود، احتمالاً تحت پوشش سیستم مالیاتی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد: از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود. معاون اداره سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو حماس به اشاره به اقدام تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل‌آویو شکست خورده و نمی‌تواند هیبت فروریخته خود را احیا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: امروز در ادامه رایزنی‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در تماس تلفنی با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین دبیران کل سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری شانگ‌های ضمن اشاره به روند تصاعدی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر حق مشروع کشورمان در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسرائیل...

خبرگزاری تسنیم

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالاست.