شنبه 15 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین خاطرنشان کرد: ایران همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن‌داری و صبر راهبردی نشان داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت ایران در «رُم» در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا، طی صدور بیانیه‌ای هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت ایران در «رُم» در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا، طی بیانیه‌ای هشدار داد

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات تاریخی طوفان الاقصی در سال گذشته و متعاقب آن شکست رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات، رخداد بزرگی بود که محاسبات و معادلات منطقه را دستخوش تغییرات بنیادینی قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در لندن در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا، هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیل خطیب در پیامی نوشت: عملیات وعده صادق نه تنها داعیه قدرت نظامی و پرآهنین رژیم صهیونیستی را بر باد داد، که هیمنه پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن را نیز منهدم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات «وعده صادق» ایران علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توانایی شکل دهی به فرایندهای بازدارندگی در محیط امنیتی خود برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد دهقان توضیحاتی درباره وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ابراز عقیده کرد که تشدید بحران کنونی در منطقه خاورمیانه نتیجه شکست یک ماجراجویی دیگری از سوی دولت ایالات متحده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از پاسخ پهپادی و موشکی بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل که در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق به وقوع پیوست، رسانه‌ها تصاویری از خسارت‌های ناشی از این حمله تلافی‌جویانه را منتشر کرده‌اند. حمله به پایگاه هوایی نواتیم از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله اسرائیلی‌ها بود. منبع: بیسیمچی مدیا

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که ایران روزانه 3 میلیون و 250 هزار بشکه نفت می فروشد.