شنبه 7 مهر 1403

حمله یک مرد به زنان در شیراز

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حمله یک مرد به زنان در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فردی که با عوامل امر به معروف درگیر و وی را مجروح کرده بود، خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فردی که با عوامل امر به معروف درگیر و وی را مجروح کرده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: روز گذشته بانوان بسیجی عوامل امر به معروف شیراز مشغول انجام تذکر لسانی به افراد بد حجاب بوده که شخص مذکری با...

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فردی که با عوامل امر به معروف درگیر و وی را مجروح کرده بود، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: روز گذشته بانوان بسیجی عوامل امر به معروف شیراز مشغول انجام تذکر لسانی به افراد بد حجاب بوده که شخص مذکری با بانوان شروع به درگیری کرده و سپس اقدام به متواری شدن از محل می‌نماید که در همین حین با خودرو شخصی خود به یکی از خانم‌ها برخورد و باعث مجروحیت وی می‌گردد.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستا پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و فرد ضارب را در یکی از محله‌های شهرستان شیراز شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان ایکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجار شکنانه و خلاف قانون، آرامش و امنیت اجتماعی مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

منبع: رکنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

حمله یک مرد به زنان در شیراز 2