سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث رانندگی شرق سمنان 10 مصدوم داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حوادث رانندگی شرق سمنان 10 مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: 2 حادثه رانندگی در راه‌های شرق استان سمنان 10 مصدوم برجا گذاشت.

ناصر سلمانپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت هفت و 30 دقیقه، 15 کیلومتر بعد از عباس آباد میامی به سمت کاهک، حادثه واژگونی خودروی پراید روی داد.

وی با بیان اینکه این حادثه 6 مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه 115 عباس آباد و میاندشت برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی خودروی پژو 405 در محور روستای طرود به معلمان خبر داد و اظهار داشت: ساعت 11 و 40 دقیقه این حادثه پنج کیلومتر بعد از روستای طرود رخ داد که 4 تن مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان حادثه به علت شدت جراحت برای ادامه معالجه پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال داده شدند.

محور های مواصلاتی شاهرود و میامی از راه های پرتردد کشور هستندکه هر ساله حدود 20 میلیون رفت و آمد در این مسیر ها انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

*س_برچسب‌ها_س*