شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه ترکیه از بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر «آدی‌یامان» ترکیه بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه خلبان‌ها افراد پول‌داری باشند دور از ذهن نیست. شغل حساس و پرخطر خلبانی با اینکه درآمد خیلی خوبی دارد، اما برخی از خلبانان از این میزان درآمد چندان هم راضی نیستند، زیرا شغل آنان جزو مشاغل پرخطر است.

خبرگزاری مهر

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ابعاد زلزله خوی را با دعوت از مسئولان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

دماوند - رئیس پلیس راه شرق استان تهران از انسداد موقت محور هراز از امروز تا سوم اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از 11 بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و 72 روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست...

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی هاکی ایران گفت: بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان خود رفتیم که شرایط بسیار سختی را برای ما به وجود آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاده هراز از امروز تا سوم اسفندماه مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این خبر با شغل‌هایی که درآمدهای خوبی می‌توان از آن به دست آورد آشنا می‌شوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ISC با حضور سیداحمد فاضل‌زاده رئیس ISC و محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر اداره همکاری‌های علمی بین‌المللی، در محل سالن تشریفات دانشگاه استانبول با محمود آک، رئیس، مدیران و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه دیدار کردند. این جلسه بر اساس برنامه‌ریزی ISC برای گسترش تعاملات علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری با دانشگاه‌های مطرح جهان اسلام به انجام رسید. در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات دولت ترکیه امروز یکشنبه اعلام کردند صبح امروز دو زلزله شهرهای قهرمان ماراش و غازی‌آنتپ را لرزانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو زلزله دیگر ترکیه را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو زلزله دیگر ترکیه را لرزاند.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به شش حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث 11 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی محافل خارج‌نشین که از جمع کردن چند صد نفر هم در تجمعات اپوزیسیون ناتوان هستند، پس از خروج از شوک ناشی از حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مدعی شده بودند این تصاویر واقعی نیست و فتوشاپ است. آفتاب یزد در واکنش به این لودگی اپوزیسیون نوشت: شباهت‌های تاریخی گوشه‌هایی از وقایع کشور، انسان را به اندیشه وادار کرده و ریشه‌های تاریخی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخبار سیاسی این روزها فرمان هدایت نقدینگی را در دست گرفته و فعلا آن را به سمت بازار ارز و سکه هدایت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتصالی سیم‌های برق اتوبوس زاهدان به اصفهان باعث آتش سوزی شد که حضور به موقع نیروهای آتش نشانی بم از بروز فاجعه جلوگیری کرد.