شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

هافبک غنایی تیم فوتبال حاتای اسپور ترکیه در حالی اسیر زلزله ترکیه شد و جان باخت که 5 ساعت قبل از زلزله قرار بود این کشور را ترک کند.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که پدرش را در مراسم آشتی‌کنان با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس بازداشت شد.

وب‌گاه فرارو

ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از 40 هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش از این گزارش‌های نادرستی از وضعیت کریستین آتسو در رسانه‌های مختلف مخابره می‌شد اما با پیدا شدن جسد او، خبر مرگ این بازیکن تایید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تیم‌های امدادی ترکیه در استان حتای در دوازدهمین روز پس از وقوع زلزله یک مرد را از زیر آوار نجات دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا بااشاره به لغزندگی جاده‌ها از هموطنان خواست که حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: در پی گرفتارشدن 5 نفر در کوه‌های منطقه رفسنجان تیم امدادونجات به محل اعزام و هر 5 نفر که یکی از آنان مصدوم شده بود را به منطقه امن انتقال دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از بخش‌های بیمارستان شهید بهشتی، در دوران کرونا به بیماران کرونایی اختصاص یافت. در ماه‌های اخیر این بخش خالی شده بود، اما اکنون به بخش دانش‌آموزان مسموم تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی در هفته‌ی گذشته مدارس قم دو روز تعطیل شد تا علت حادثه مشخص شود، اما نه تنها علتی پیدا نشده است. بلکه با از سرگیری مدارس، مسمومیت‌ها مجدد روی کار آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکید رییس جمهور و معاون اول برای بسیج امکانات و حضور وزیر کشور به صورت میدانی، باعث تسریع و سرعت‌بخشی به عملیات برف‌روبی در شهرستان کوهرنگ و سایر نقاط برف‌گیر چهارمحال و بختیاری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: دولت آمریکا به بهانه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران اعمال کرده‌اند، افراد و تعدادی از شهروندان ایرانی را به جرم نقض تحریم‌ها بازداشت کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی 16 هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده، به اورژانس و نیرو‌های امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن‌ها بوده است.» این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامان داود، نویسنده و روزنامه نگار عراقی، انحلال اقلیم کردستان عراق را بعید می‌داند و می‌گوید که چنین کاری آسان نیست و کردها از آنچه به دست آورده‌اند عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان: محور ایذه دزپارت که بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب در مسیر کوهستان مسدود شده بود، بازگشایی شد.