شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: براساس قواعد حاکم بر روابط بین‌المللی، سفر رئیس جمهور رئیسی به چین قبل از آنکه چین رسماً به خاطر مواضع ضدایرانی شی‌جین پینگ از دولت و ملت ایران عذرخواهی کند، اقدام درستی نبود... نه‌تنها دولت چین حاضر به تصحیح موضع ضدایرانی شی‌جین پینگ نشد، بلکه از هیأت بلندپایه ایرانی این امتیاز بسیار مهم را گرفت که بر تعلق تایوان به چین تأکید کند بدون اینکه مابازاء آن را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً روزنامه غربگرای اعتماد از قول محمود صادقی نوشت: «یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد در جریان سفر آقای رئیسی با چین مغفول باقی مانده، پیگیری وضعیت مسلمانان ساکن در منطقه سین‌کیانگ چین است. در فرهنگ دینی آیات و روایات فراوانی داریم که در آن‌ها درخصوص ضرورت حمایت از مسلمانانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند، صحبت شده است. در یکی از روایات آمده است:...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، ادعای محافل ورشکسته ضدانقلاب درباره راهپیمایی پرشکوه و حماسی 22 بهمن را به سخره گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و نشریات همسو در حالی سنگ اویغورها را به سینه می‌زنند که سرکرده اویغورهای چین از سازمان تروریستی منافقین حمایت می‌کند و گروهک زیر نظر وی گروهی تروریستی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه چین مهمترین و اولین شریک تجاری جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، اما در حوزه سیاسی و دیپلماتیک روابط تهران - پکن آن چنان که باید پر قدرت نبوده و پایین تر از تراز روابط اعلامی بوده است!

خبرگزاری تسنیم

آیت الله رئیسی در 18 ماه گذشته 10 سفر خارجی داشته؛ سفرهایی که غالبا در جغرافیای منطقه و همسایگان صورت گرفت که نشان از اهمیت توسعه و استمرار روابط با کشورهای منطقه‌ای در نگاه دولت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر در محور شاهرود - سبزوار، سبب خسارت دیدن تعدادی از خودروها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس قواعد حاکم بر روابط بین‌المللی، سفر رئیس جمهور رئیسی به چین قبل از آنکه چین رسماً به خاطر مواضع ضدایرانی شی‌جین پینگ از دولت و ملت ایران عذرخواهی کند، اقدام درستی نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان ادعاهایی عجیب درباره مسلمانان ایغور چین مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش های اخیر دقیقا چه اثری بر کشاورزی و مصارف سطحی کشور گذاشته اند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود مسلمانان چین را تروریست نامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از سفر ابراهیم رئیسی به چین پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات جدید نشان می دهد که Paxlovid همچنان در برابر زیرسویه های Ba.4 و Ba.5 اومیکرون کار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس، روایت زهرا قوامی فر و عبدالرسول محمدی از جلسه دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حواشی و اخبار زلزله در ترکیه با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی 16 هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.