شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به هشدار سطح زرد برای مواج شدن سواحل جنوبی کشور، مسافران هشدارها را جدی بگیرند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی تیم های جستجو زلزله ترکیه موفق شدند پس از 278 ساعت مردی را از زیر آوار نجات دهند. برای اطلاع از جزئیات خبر زلزله ترکیه در ادامه این خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گرروه بین الملل خبرگذاری دانشجو نخست وزیر انگلیس معتقد است پیروزی در جنگ اوکراین مستلزم یک راهبرد نظامی است. «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس امروز شنبه در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که پیروزی اوکراین در نبرد نیازمند به یک راهبرد امنیتی و نظامی است. نخست وزیر انگلیس، بدون اشاره به سیل تسلیحاتی لندن و دیگر متحدان غربی آن به مقصد اوکراین، بار دیگر مدعی شد: از اوکراینی‌ها...

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: همزمان با بازگشت مسافران به مقاصد، ترافیک در مسیرهای آزادراهی قزوین نیمه سنگین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش نشانی بندر انزلی اعلام کرد که در چی آتش سوزی در بااز این شهرستان، 38 مغازه طعمه حریق شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی بندر انزلی از وقوع حریق در 38 مغازه یکی از بازارهای این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک نوزاد دچار سرماخوردگی که با تاخیر به بیمارستان توسط پدر و مادرش آورده شده بود، فوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه که به شهادت بیش از 50 نفر از مردم بیگناه و نیرو‌های نظامی سوریه منجر گردید را به شدت محکوم کرد. کنعانی ضمن تسلیت به دولت و ملت دوست و برادر سوریه، از خداوند برای ارواح جان‌باختگان، مغفرت الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبائی مسئلت نمود. سخنگوی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت جنایت داعش در حومه شهر حمص سوریه گفت: سیاست‌ها و رویکردهای جاری رژیم آمریکا، حاکی از استمرار استانداردهای دوگانه این رژیم در برخورد با موضوعات بین‌المللی از جمله مبارزه با تروریسم است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

ناسا اعلام کرد از فناوری "FINDER" برای شناسایی ریزترین حرکات بدن ناشی از عملکردهای حیاتی در زیر آوار زلزله ترکیه استفاده می‌کند. FINDER از حسگرهای رادار مایکرویو برای یافتن بازماندگان زیر آوار استفاده می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی 16 هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.