چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

کوچه مروی کوچه‌ای زیبا است که هنوز بوی تهران قدیم را در خود دارد و توانسته است بافت قدیمی خود را تا حدودی حفظ کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت خبیث آمریکا و اشرار اروپایی تابع آن، به حدی از ظالم حمایت می کنند که گویی خودشان شریک همه این جنایات هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیات برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و یکمین دوره از برگزاری هفته کتاب اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

بعد‌از ظهر دیروز آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی با عنوان "اجتماع بزرگ عاشقان آرمان" در شهرک اکباتان تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

«علیرضا زمانی» تهرانشناس درباره علت نامگذاری کوچه هفت تن می‌گوید: «کوچه هفت تن نام خود را از یک تکیه قدیمی گرفته است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در ویژه برنامه رحلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: 4 امام زیارت حضرت معصومه (س) را سفارش کردند و عجیب است که بیش از 40 سال قبل از تولد ایشان و بیش از 70 سال قبل از وفات حضرت معصومه (س) به زیارت ایشان توصیه شده است. مقام بالای حضرت معصومه (س) به دلیل ویژگی ولایت‌پذیری اوست وی ابراز کرد:...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: عمارت زیبای انتهای کوچه هفت تن آنقدر معروف است که بسیاری به اشتباه تصور کنند کوچه هفت تن در راسته مسگرها نام خود را از این عمارت گرفته است. اما نام این کوچه به تکیه‌ای قجری در همین گذر اشاره دارد؛ تکیه‌ای که نشانی از آن باقی نمانده و جای خود را به مسجد و مدرسه علمیه داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی دروس حکمت و علوم عقلی در سال تحصیلی پیش رو با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در محل حوزه علمیه امام رضا علیه السلام تهران برگزار می‌شود. براساس این گزارش، حجت الاسلام ناصر پناهی پارچین مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) ضمن اعلام این خبر گفت: از دیرباز شهر تهران به عنوان شهر هزار حکیم مشهور بوده و احیای این عنوان نیازمند ایجاد کرسی‌های حکمت و...

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: مراسم تشییع پیکر فرزند آیت الله استادی در گلزار شهدای قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محل نمایش، اکباتان تهران بود. در چهارمین روز آبان ماه 1401. این نمایش اما داستانی واقعی است. داستانی که قهرمانش یک جوانمرد بود؛ آرمان عزیز.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / در سوره غافر و آیه 11 آمده است: «أَمَتَنَا اثنَتَینِ وَ أَحیَیتَنَا اثنَتَینِ»؛ آن‌ها می‌گویند خدایا ما را دو بار میراندی و دو بار زنده کردی و اکنون به گناهان خودمان معترف هستیم آیا راهی برای خروج وجود دارد؟؛ علامه طباطبایی فرموده است که یکی از مرگ‌ها انسان را به برزخ و دیگری انسان را به قیامت منتقل می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: شب میهمان رهبری بودم. درباره سفر آقای [کمال] خرازی [وزیر امور خارجه] به عراق، مسئله انتفاضه و محاکمه آقای [حسن یوسفی] اشکوری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی و انتخابات مذاکره کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی درگذشت فرزند آیت الله استادی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، با حکم رئیس جمهور محمدحسین مختاری دانشیار موسسه آموزشی امام خمینی (ره) بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریر مقدس منصوب شد. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری دانش آموخته حوزه علمیه قم بوده و دارای مدرک دکترا فلسفه غرب از دانشگاه دورهام انگلیس است. مختاری دارای آثار زیادی در حوزه فقه و فلسفه است و در دانشگاه های مختلف داخل و خارج به تدریس پرداخته است. مسئول...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: محسن استادی فرزند آیت الله رضا استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت.