چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

مراجع تقلید، مسئولان کشور و برخی چهره های سیاسی با صدور پیام‌هایی درگذشت همسر آیت‌الله وحید خراسانی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: آیت‌الله العظمی خویی در جواب نامه‌ای خطاب به شاگردش، آقای علی اکبر غدیری که در 14جمادی الًثانی 1402 از وی درخواست کمک مالی برای خرید منزل داشته است، در تاریخ 24 رجب 1402 قمری ضمن موافقت با تقاضای شاگردش، در این یادداشت برای چندمین بار به افترا و کذب بودن قضیه اهدای انگشتر به فرح پهلوی را تاکید موکد نموده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شماری از مراجع و علمای قم در پیام های جداگانه ای، درگذشت همسر آیت الله حسین وحید خراسانی را به این مرجع تقلید تسلیت گفتند.‌

خبرگزاری تسنیم

امام جماعت روستای خُنج شهرستان فسا با ایجاد همدلی بین شیعه و سنی، ساخت مسجد، ساخت غسالخانه برای اموات کرونایی و تدفین آنها، برپایی مهد قرآنی و ایجاد مجتمع های فرهنگی، کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست جمعی از بزرگان علمای شیعه و سنی که به دعوت وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی انجام شد تأکید شد ما باید در هر جبهه مبارزه چه اقتصاد و چه سیاست در کنار مبارزین فلسطین علیه جنایات اسرائیل بایستیم و در برابر متهاجمین مقاومت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد حوزه علمیه گفت: اخلاق ائمه (ع) این بود که حرف دشمن را تا آخر گوش می‌دادند در حالی که ما این طاقت را نداریم و سریع درگیر می‌شویم. قرآن مجید هم دستور می‌دهد که حرف مخالف را بشنو، اگر دلیل دارد حرف او را قبول کن و اگر تو دلیل داری برای او اقامه کن.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام محمد مرتضی عاملی به بخش‌های مختلفی از شخصیت و آثار علامه سید جعفر مرتضی عاملی نویسنده کتاب «الصحیح من سیره علی (ع)» اشاره و گفت: منزل پدر و کتابخانه ایشان در جنگ 33 روزه مورد حمله اسرائیل قرار گرفت و بسیاری از آثار ایشان سوخت و خیلی از سخنرانی‌های ایشان از بین رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید کلیه فرآیندهای مالی‌شان در حوزه تبلیغات و تأمین منابع، منابع ورودی به ستاد و هزینه‌هایش را در سامانه مالی انتخابات ثبت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب فدک در تاریخ یکی از آثار مشهور آیت‌الله سید محمد باقر صدر است که درباره تنگانا‌های سخت تاریخ اسلام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: شاگرد مصباح یزدی به بهانه سالگرد درگذشت علامه طباطبایی جمله مشهور منسوب به او را تکذیب و اظهارات تندی علیه سیدمحمد خاتمی مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید کلیه فرآیندهای مالی‌شان در حوزه تبلیغات و تأمین منابع، منابع ورودی به ستاد و هزینه‌هایش را در سامانه مالی انتخابات ثبت کنند.