پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی و اینکه این پرونده چند شاکی دارد؟ گفت که تعداد شکات این پرونده تعداد قابل توجهی هستند و اخرین آماری که داریم این است که 5100 نفر در این زمینه شکایت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده حوزه علیمه ازگل و کاظم صدیقی توضیحاتی داد. سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده حوزه علیمه ازگل و کاظم صدیقی توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده زمین 1000 میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: موسسه پیروان اندیشه‌های قائم برابر سند اقاله ثبت شده به شماره 23514 به تاریخ 9 فرودین 1403 دفتر اسناد رسمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی کواکبیان، مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری، درباره ماجرای کاظم صدیقی و حوزه علمیه ازگل خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: انتظار است در رابطه با مساله ازگل یک چیزی هم قوه قضائیه بگوید، مردم انتظار دارند. منبع: میزان

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دو راهی هایی که انسان ها را در سطح فردی و ملت ها را در تزار کلان از یکدیگر متمایر می کند، همین "پذیرش خطا" و " قبول تاوان خطا"ست. بسیار خوانده ایم که در فلان کشور توسعه یافته، مقامی که خطای مختصری داشته، در حضور رسانه ها و مقابل دوربین ها بدان اعتراف و از سمتش استعفا کرده و خود را به دست قانون سپرده است. در مقابل، بسیار دیده ایم که در جهان سوم، صاحبان نام و منصب، خطا می کارند...

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب متفاوت از سال قبل بود؛ از یک سو این دیدار تحت تاثیر جنگ غزه و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران قرار داشت و از سوی دیگر گرانی ها، گلایه دانشجویان را نیز سبب شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

مصطفی کواکیبان در خصوص ماجرای کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خطاب به اژه ای گفت: انتظار است در رابطه با مساله ازگل یک چیزی هم قوه قضائیه بگوید، مردم انتظار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی کواکیبان در خصوص ماجرای کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خطاب به اژه ای گفت: انتظار است در رابطه با مساله ازگل یک چیزی هم قوه قضاییه بگوید، مردم انتظار دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات پناهیان درباره پیامبر و امام علی همچنان در محافل سیاسی و رسانه ای مورد بحث است.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب گفت: رشد مدارس غیردولتی در دو دهه اخیر در کشور موجب طرح این سوال اساسی شده است که این افزایش تا کجا ادامه خواهد یافت و حدِ یقفِ این افسارگسیختگی تا به کجاست؟!

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق سندی از ساواک به تاریخ 6ر6ر42 که توسط مامور ویژه ساواک گزارش شده است، بیان می‌کند؛ عده‌ای از اهالی جنوب شهر تهران نسبت به اعلام صدور حکم اعدام طیب اعتراض نموده‌اند و به این منظور نزد آیت‌الله بهبهانی رفته‌اند. این سند حاکی از آن است که چیزی حدود 3 ماه بعد از وقابع 15 خرداد، حکم اعدام طیب صادر می‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب خاطرات "رضای انقلاب" به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین رضا فخرزاده از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت درباره تخلفات اخیر کاظم صدیقی خطاب به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت.