پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پایان ماه رمضان، نیروی انتظامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز دور جدید طرح عفاف و حجاب با عنوان طرح نور خبر داد. طرحی که با چند روز اجرای آن بار دیگر شاهد بازگشت ون‌های سبز پلیس به خیابان بودیم. در ادامه واکنش برخی چهره‌ها سیاسی و اجتماعی در این خصوص را بخوانید با پایان ماه رمضان، نیروی انتظامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز دور جدید طرح عفاف و حجاب با عنوان طرح نور خبر داد....

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقال غیرقانونی و غیر مشروع باغ 1000 میلیارد تومانی ازگل به صدیقی و پسران، پرونده ای است که با توجه به مستندات منتشره و حرف هایی که خود صدیقی زده و دو بیانیه حوزه علمیه امام خمینی، دارای پیچیدگی خاصی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، گفت: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرجع تقلید شیعیان گفت: کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند در مقابله با رژیم صهیونیستی اثرگذار باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز بیست و هشتم فروردین سال 1380 دیداری با سید ابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی داشته‌است.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله تحریری در پیامی به مناسبت عملیات پیروزمندانه وعده صادق، خوشدلی برخی صاحب منصبان گذشته به کدخدای خود را عامل گستاخی دشمن صهیون و حمله به کنسولگری ایران دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثر کاربران خبرگزاری خبرآنلاین با حضور دوباره کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه مخالفت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه 28 فروردین ماه سال 1403، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود. در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع،...

وب‌گاه فرارو

زمانی که ناوگان حمل و نقل عمومی تهران، به شدت با کمبود و فرسودگی مواجه است، سنگینی بار ترافیک کمر تهرانی‌ها را شکسته، آلودگی هوا از بزرگ‌ترین عوامل مرگ‌ومیر در تهران به شمار می‌آید و این‌ها همه از وظایف بر زمین مانده مدیریت شهری است، چه اصراری بر ورود به ساخت مسجد در زمینی که گویا واقف آن اجازه نداده و در منطقه‌ای برخوردار که گویا با وصیت خیر مسجدساز نیز سازگار نیست؟ و در محوطه‌ای که...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح‌هایی همچون "روشنا" با حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان به دنبال این هستیم تا مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات گذشته که هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام در تهران 6 درصد واجدین شرایط و در کشور شاید 10 درصد جامعه را تشکیل دادند، نشان می‌دهد برداشت افراطی از اسلام، چگونه پایگاه اجتماعی انقلاب که در دهه‌های گذشته بالاتر از دوسوم جامعه را تشکیل می‌داد، کوچک کرده و بزرگ‌ترین تهدید برای آینده انقلاب است، حتی تهدیدی بزرگ‌تر از اسراییل.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید احمد خاتمی»، با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: در آیات قرآن کریم، خداوند متعال با اوصافی مانند قاهر، قهار، ذوانتقام و شدیدالعقاب وصف شده است که ذات مقدس رُبُوبی دارد. اما انتقامی که در بشر وجود دارد با خداوند متفاوت است. انتقام بشر برای تَشفی و خُنک شدن دل و انتقام خداوند مجازات کردن اوست؛ بنابراین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد: در یک ماه گذشته افکارعمومی با سه چالش دوقطبی ایجاد شده از سوی مسوولان و چهره‌های سیاسی مواجه شدند و به آن واکنش قابل تامل نشان دادند که ناشی از عدم اقناع بود. این سه عبارت است از: قیطریه، ازگل و گوشت تلخ.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس و دانشگاه‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه به دلیل بارندگی فردا 28 فروردین غیر حضوری است.