پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند.»

وب‌گاه الف

نماینده نجف‌آباد در مجلس از ارسال نامه خود به شورای نگهبان درباره مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند و بیشتر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت با مصوبه مجلس درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند و بیشتر در نامه‌ای به این شورای خواستار شد که در صورت بازگشت مجدد این مصوبه به شورا، اعضا در نظر خود بازنگری کنند. متن نامه ابوترابی نماینده نجف | آباد به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

خبرگزاری تسنیم

ما بیشتر احسان حدائق را در مدرسه می‌بینیم و مشغول مبارزه. اما گاهی هم کتاب دستمان را می‌گیرد و می‌برد مسجد، یا یک وقت‌هایی هم سر از خانه همسایه درمی‌آوریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انتقادات به مشی دولت در موضوع حجاب، می گوید: فکر می‌کنم بعد از فرمایشات رهبری و مسائل عالی که ایشان مطرح کردند، دولت با مدنظر قرار دادن همان مسائل مدنظر ایشان، روش درستی اتخاذ کرده و با مشی «بفرما» شروع کند چراکه اگر شروع نکند، مجددا مسائل قبلی و بعضاً بدتر به وجود می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از کاظم صدیقی را در مراسم ترحیم پرویز داوودی، معاون اول محمود احمدی نژاد را در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شدت به حاکمیتی بودن آموزش و پرورش تاکید دارند، گفت: آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست این وظیفه حاکمیت و اصلی‌ترین وظیفه حاکمیت است که نباید آن را واگذار بکنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» اظهار کرد: انصافاً کاری که در این منظومه شده است نشان دهنده یک درک عمیق از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و عبارت منظومه که روی کتاب گذاشته شده کاملاً عبارتی درست و دقیق است. وی افزود: کتاب‌های زیادی درباره دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت...

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی این آمادگی را ایجاد کرده که اگر مقابله‌ای ازسوی رژیم صهیونیستی انجام شود، حمله قوی‌تری را عملیاتی کند. آنها هم دانستند اگر اقدامی کنند با موشک‌های قوی‌تر و کوبنده‌تری مواجه می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری نفت را ثروتی خدا دادی توصیف کرد و گفت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود، زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع، اظهار داشت: به سرزمینی به نام بقیع نباید به عنوان یک قبرستان نگاه کرد. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از قبرستان‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روشی که مامورین در برخورد با بی حجابی پیش گرفته و در رسانه ها منتشر می شود، خلاف شرع و عقل است.