پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

تراکم جمعیت و محدود کردن ساخت‌و سازها در مرز شهرها باعث شده که با گرانی مسکن مواجه شویم؛ برای کاهش قیمت مسکن باید مرز شهرها برداشته و به مردم زمین داده شود تا مردمی‌سازی صورت بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپردن تریبون نمازجمعه به آقای صدیقی به‌عنوان فردی که اخبار او در چند روز اخیر حاشیه‌برانگیز شده است باعث شده عقلانیت پشت این تصمیم به چالش کشیده شده و این سوال به وجود بیاید که آیا متولیان برای برگزاری نمازجمعه به‌عنوان یک رویداد سیاسی - اجتماعی اتفاقات فرامتنی که در فضای اجتماعی و سیاسی رخ می‌دهد را نیز مورد توجه قرار می‌دهند یا احیانا دچار روزمرگی شده و بدون توجه به پیامدها اجتماعی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از روزنامه های امروز در گزارش میدانی از نمازجمعه دیروز تهران با برخی نمازگزاران مصاحبه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه مسئولان و دلسوزان انقلاب باید این را بدانند آنچه اکنون بیش از همه امید را درجامعه افزایش می دهد وحدت کلمه و همگرایی بین مسئولان با هم و مردم است نه بیان سخنان اختلاف انگیز و ناامید کننده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از یک ماه از ماجرای افشای اسنادی از انتقال سند زمین حوزه علمیه امام خمینی ازگل به موسسه‌ای تحت مالکیت آیت‌الله صدیقی و چندین نفر از اعضای خانواده او می‌گذرد. ماجرایی که امام‌جمعه موقت تهران صحت آن را تایید کرد اما آن را ناشی از سوءاستفاده یکی از افراد نزدیک به خود دانسته و حتی مدعی شد امضایش در این پرونده جعل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت تابناک، وابسته به محسن رضایی در انتقاد از حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته نوشت؛ ستاد نماز جمعه به چه مجوزی حیثیت این گران سنگر انقلاب را برای توجیه عمل ناشایست وخلاف بین یک نفر چوب حراج می زند آیا دست درازی به اموال عمومی حتی اگر باز پس هم گرفته شود که آنهم با فشار افشاگری بود تخلف نیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران امروز درحالی به امامت کاظم صدیقی، در دانشگاه تهران اقامه شد که این اولین حضور صدیقی به عنوان امام جمعه پس از افشای ماجرای زمین خواری حوزه علمیه ازگل بود. در این میان، اگر چه برخی از چهره‌های سیاسی به حضور دوباره او به عنوان امام جمعه انتقاد کردند، اما از ظهر امروز عکس‌هایی متفاوت از حضور مردم در نماز جمعه منتشر شده که جنجال برانگیز شده است. تصاویری که توسط سایت هم‌میهن...

وب‌گاه خبر آنلاین

صدیقی مجدداً مسئولیت اقدامات خود در پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل را برعهده نگرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت که در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شما و خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا ظرف قبول هدایت است. تقوا هم توشه برای زندگی ابدی است و هم لباس است. وی‌افزود: انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود. حجت الاسلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران به امام حجت‌الاسلام صدیقی آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حواشی اخیر زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل، که مدیریت آن بر عهده کاظم صدیقی بود، شایعاتی مبنی بر عدم حضور وی در خطبه‌های نماز جمعه را به وجود آورده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. . بعد از حاشیه های ایجاد شده بر سر زمین خواری در حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی و درگیر شدن این چهره و فرزندانش در این پرونده برخی خبرها حکایت از آن داشت که صدیقی به تریبون نماز جمعه باز نخواهد گشت.