پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: ایران کشوری با تعداد زیاد بحران است و این بحران‌ها در حیطه اقتصاد از حدود متعارف فراتر رفته و اگر دیگر بحران‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی‌اش از اقتصادش بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وب‌گاه الف

به طور معمول، وقتی از همه چیز خسته می‌شویم، فقط به خاطر یک اتفاق نیست. معمولاً تأثیر تعدادی از تجربیات یا موقعیت‌های مختلف است که هر کدام ما را فقط کمی خسته می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار دو سند امکان بررسی دقیقتری را در موضوع کاظم صدیقی فراهم کرده است. یکی آگهی ثبت مؤسسه پیروان اندیشه های قائم و دیگری سند انتقال زمین از حوزه علمیه امام خمینی به مؤسسه پیروان اندیشه قائم.

خبرگزاری تسنیم

استقبال و مراجعه به مشاوران اسلامی و حوزوی، اتفاق قابل توجهی است که این شب‌ها در نمایشگاه قرآن کریم می‌توان به وفور مشاهده کرد و از آن به عنوان یکی از نمادهای علاقه و دلبستگی دینی جامعه یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی‌دفاع غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باتوجه به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ادامه این گزارش ایشان را بهتر بشناسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام سروش محلاتی نوشت: در حوزه نجف دایره آمار و بررسی و یا دادگاه ویژه وجود ندارد و هیچ استاد یا شاگردی بخاطر اظهارنظر مخالف احضار نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به مناسبت ماه مبارک رمضان، در حسینیه همدانی ها به سخنرانی پرداخته و گفت: هرکس در این دنیا با گناهان پرونده خود را سیاه کند و بمیرد پس از مرگ خود نمی‌تواند توبه کند چرا که توبه از تکالیف عالم دنیا و نه آخرت است. وی افزود: خوبی‌ها هم اینگونه است کسی که در حد خود عبادت حق و خدمت به خلق را در همه عمر ترک کرده باشد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه قم از فعالیت 106 مرکز رسمی قرآنی این انجمن خبر داد که در شهر قم فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقا سید علی قاضی در ابتدا تحت تربیت پدر خود بود و از آن طریق به آقا محمد بیدآبادی و در نهایت با مکتب عرفانی صدرالمتالهین آشنا شد بعدها هم تحت اشراف سید احمد کربلایی واحدالعین قرار گرفت و از طریق ملا حسینقلی همدانی و ملا هادی سبزواری در بحر اندیشه ملاصدرا غوطه‌ور شد.

وب‌گاه عصر ایران

در حوزه نجف دایره آمار و بررسی و یا دادگاه ویژه وجود ندارد و هیچ استاد یا شاگردی بخاطر اظهارنظر مخالف احضار نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع روحانیون مبارز، با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامی خود نوشت: طلبه ها در نجف حق ندارند حتی در آستان قدس ها کار کنند و حقوق بگیرند. اگر چنین کنند شهریه شان قطع می شود تا حوزه ها به بنگاه کاریابی تبدیل نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر دولت اصلاحات گفت: «من بر این باورم که در شخصیت‌های قبل از انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین نقش را برای تعلیم و تربیت نیرو‌های فکری مبارز داشتند.»