پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید. معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین، قاتل روحانی شهرستان ماهشهر فردی دارای سابقه شرارت و مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان بوده است. در زمان وقوع قتل، قاتل پس از درخواست سرویس اسنپ قصد خرید مواد مخدر داشته و با اسلحه کلت اقدام به تیراندازی به راننده کرده و سپس خودرو را به سرقت برده است.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر (خوزستان): صبح روز شنبه (4 فروردین‌ماه) به محض کشف جسد معاون حوزه علمیه ماهشهر روبه‌روی شهرک شهید رجایی این شهرستان، بازپرس این دادسرا در محل حاضر شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از قتل معاون حوزه علمیه این شهر و آغاز عملیات شناسایی قاتل یا قاتلان خبر داد. ظاهراً وی در حال مسافرکشی بوده که توسط سارق یا سارقین با شلیک اسلحه به قتل می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر است که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از صدور دستورات قضائی در خصوص قتل یک روحانی حوزه علمیه این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخاباتی که گذشت پیام‌های زیادی داشت. اگر بخواهیم به واقعیت نگاه کنیم بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند و عدم شرکت بسیاری از آنان به عنوان اعتراض بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات جهت شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام حمزه اکرمی، از اساتید حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام حمزه اکرمی، استاد حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید مهدی میرباقری استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله حق شناس به سخنرانی پرداخته و گفت: اگر خداوند متعال به انسان توفیق بدهد که اهل قرآن بشود امام سجاد (ع) فرمودند که به کسی روزی بالاتر از این داده نشده است. وی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت است، عنوان کرد: اگر کسی خداوند به او رزق قرآن بدهد و فکر کند...

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه‌ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول، پروژه‌های بزرگ استانی و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.