پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که برآورد می شود باغ 4200 متری ازگل حدود 1000 میلیارد تومان ارزش داشته باشد، طبق سند منتشر شده، این باغ به قیمت 66.446.424.000 ریال (حدود 6 میلیارد و 600 میلیون تومان) فروخته شده است

وب‌گاه فرارو

متهم قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر که معتاد به مصرف شیشه بوده در اظهارات اولیه انگیزه خود را سرقت اعلام کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، هیئت‌ها و مساجد کشور همزمان با 15 ماه رمضان سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر نباید درباره صدیقی حرفی زده نشود تا روزی که اتهاماتش در دادگاه ثابت شود، چگونه خود صدیقی و رسانه های حامی اش، قبل از دادگاه می گویند که همه خرابکاری ها زیر سر جواد عزیزی بوده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: دستورالعمل نظارت الکترونیکی محکومان سابقه‌دار بزه سرقت هفتم اسفند 1402 به تصویب دادستان کل کشور رسید و مشمول افرادی است که از اول فروردین 1392 به بعد، به‌دلیل ارتکاب بزه سرقت اعم از مباشرت، مشارکت، مشارکت و معاونت یا بزه خرید و فروش مال مسروقه، حداقل چهار فقره محکومیت قطعی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی بوشهر از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش، به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علی دهقانی: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف دستگیر شد رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد. خبرگزاری میزان _ علی دهقانی گفت: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر...

خبرگزاری دانشجو

شیخ حمزه اکرمی از اساتید و کادر حوزه علمیه ماهشهر که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد، توسط یکی از مسافرین به قتل رسید. این روحانی برجسته حوزه علمیه بندرماهشهر که برای امرار معاش خانواده خود مسافربری می‌کرد، پس از سوار کردن مسافر ناپدید و جسد آغشته به خون وی جنب راه‌آهن بندرماهشهر پیدا شد. طبق گزارش‌ها، این روحانی به ضرب گلوله به قتل رسیده و سارقان پس از پرتاب کردن جسد وی به بیرون...

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان و به ضرب گلوله به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر ایران، حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است. عصر ایران، حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است. از زمان افشای ماجرای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل و با وجود دو بیانیه ای که این حوزه صادر کرده اما هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا رسانه ای می شود.