پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد مرد حدوداً 30 ساله که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود در شهر ری کشف شد. جسد مرد حدوداً 30 ساله که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود در شهر ری کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال کشف جسد مرد جوان به قتل رسیده در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزوی‌ها در نمایشگاه قرآن حضور پررنگی دارند، اگر چه نشست‌های تبیینی، آموزشی و پژوهشی، مشاوره ازدواج و خانواده، فقه بازار و پاسخ‌گویی به احکام اقتصادی بخش مهم این رویداد قرآنی در مصلای تهران است، اما حضور جامعه الزهرا (س) بزرگترین حوزه علمیه بانوان جهان تشیع در این رویداد مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وب‌گاه الف

به گزارش مهر، حجت الاسلام «سید مصطفی جلالی» استاد حوزه علمیه و روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی فومن در خصوص سوره نحل در قرآن کریم اظهار کرد: آیه 68 سوره نحل یکی از معجزات علمی قرآن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رییسی در ایام نوروز همایش مدیران اجرایی دولت برگزار می‌کند تا بگوید به شعار سال وفادارند، پارسال کاظم صدیقی بود و امسال گویا نبوده است اما مهم‌تر از غیبت او در همایش مدیران اجرایی برای تحقق شعار سال رفتن یا نرفتن آقای صدیقی به نماز جمعه است چون معنی دار خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر سارق مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر علوی تهرانی استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و در خصوص انسان از نگاه قرآن، گفت: قرآن ما را دعوت به فراگیری علم کرده است. علمی که یاد می‌گیریم باید ویژگی‌هایی را داشته باشد. وی افزود: اولین ویژگی علم این است که باید خشیت آفرین باشد. خشیت یعنی ترسی که از روی علم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سند انتقال باغ صراحتاً نوشته اند کل این مبلغ نقداً تسلیم فروشنده شده است. یعنی جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی (فرزند کاظم صدیقی) این مبلغ را نقداً به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت کرده اند. در سند انتقال باغ صراحتاً نوشته اند کل این مبلغ نقداً تسلیم فروشنده شده است. یعنی جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی (فرزند کاظم صدیقی) این مبلغ را نقداً به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت کرده اند. به...

خبرگزاری تسنیم

بهجت پور با اشاره به مرجعیت شاگردان علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: شاگردان صاحب المیزان در زمینه تفسیر ورود پیدا کردند و از جمله شخصیت‌های تأثیرگذار حوزوی شدند و باید از دانش تفسیری آنها استفاده بهینه شود.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه میلاد سراسر خیر و برکت امام حسن مجتبی علیه السلام، هیئت‌ها و مساجد کشور جشن‌هایی را برگزار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین جنایت قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر، با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر آقای صدیقی مدعی است که در جریان سوء استفاده جواد عزیزی و جعل امضای خودش و بقیه شرکا قرار گرفته و در تاریخ 4 آذر هم برای این کارمجمع عمومی هم تشکیل داده اند، چرا درست 15 روز از تاریخ ادعایی، پا شده و با همان کسی که به ادعای خودش سوء استفاده و جعل کرده، به محضر رفته و با او و پسرش به عنوان مدیران موسسه پیروان اندیشه های قائم، معامله کرده و باغ را به موسسه منتقل کرده است؟