چهارشنبه 4 مهر 1403

خادمیاران رضوی 2 هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خادمیاران رضوی 2 هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع کردند

کرمان - ایرنا - دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: 2 هزار بسته معیشتی، به مناسبت عید فطر و در قالب پویش دومین مرحله پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی، توسط خادمیاران رضوی استان تهیه و توزیع شد.

سعید کاظمی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته ها و هدایای متبرک رضوی به منظور تکریم و تسکین آلام مردم مناطق سیل زده بخش گلباف توزیع شده است تا مردم این مناطق در عید فطر میهمان سفره متبرک رضوی باشند.

وی تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی اهدایی حدود 300 هزار تومان و شامل برنج، حبوبات و ماکارونی است که در شهرستان ها نیز با مشارکت خیرین گوشت قرمز و مرغ به بسته ها اضافه شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان ادامه داد: تاکنون بیش از 600 میلیون تومان توسط خادم‌یاران رضوی استان برای پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی جمع‌آوری و بیش از یک میلیارد ریال هم اقلام غیر نقدی تهیه و توزیع شده است.

وی تاکید کرد: در راستای سیاست بنیاد کرامت رضوی، در ماه مبارک رمضان امسال پویش سفره ای به وسعت ایران با مشارکت خادمیاران رضوی کشور برگزار و بیش از 90 درصداز کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خود خادم‌یاران تهیه شده است و این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران و مابقی توسط آستان قدس رضوی اهدا شده بود.

کاظمی پور افزود: همچنین دربسته های تهیه شده یک جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر فرهنگ و معارف رضوی نیز به محبین حضرت رضا (ع) اهدا شد.

وی تصریح کرد: پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین است و دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی استان کرمان به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*