پنج‌شنبه 19 مهر 1403

خاندوزی: در تصمیم گیری ها باید به فکر منافع مردم باشیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
خاندوزی: در تصمیم گیری ها باید به فکر منافع مردم باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد که باید در تصمیم گیری ها به فکر منافع مردم بوده و تفکیک بین کلانشهر، شهر و روستا نباید ما را از اتخاذ تصمیم بهینه و کم خطر دور کند.

به گزارش ایسنا، سید احسان خاندوزی در تذکری با استناد به ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس در پاسخ به تذکر کمال علیپور خنکداری، بیان کرد: در مخالفاتی که بنده نسبت به برخی از مفاد طرح اصلاح بند الف ماده یک قانون بودجه در راستای تامین قیر داشتم همکارم آقای علیپور انتقادی از بنده داشتند و من استدعا می کنم در تشخیص آنچه که مصالح کشور است همه به بهترین روش توجه داشته و دعوای بین کلانشهر و شهر و روستا را به میان نکشند.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچکدام از نماینده های مجلس به اندازه نماینده های تهران با روستاها ارتباط ندارند. ما در استان تهران 1036 روستا داریم. ما مشکل غیزانیه اهواز را از نزدیک سه ماه پیش در روستایی 5 کیلومتری تهران لمس کردیم.

نماینده مردم تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در حاشیه بزرگ ترین کلانشهرها بیشترین مشکلات و آسیب های اجتماعی وجود دارد. بنده اکنون از خود دفاع نمی کنم فقط در ابتدا کار مجلس یادآوری می کنم باید در تصمیم گیری ها به فکر منافع مردم باشیم و تفکیک بین کلانشهر، شهر و روستا نباید ما را از اتخاذ تصمیم بهینه و کم خطر دور کند.

انتهای پیام