دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه22 تهران از مهار کامل آتش‌سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: هدف ما ایجاد نشاط، همدلی و سرزندگی بین اقشار مختلف مردم است.

همزمان با بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، آیین بزرگداشت صنایع دستی و افتتاح اولین نمایشگاه مهر و حکاکی کشور برگزار شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مدیریت پسماند کشور به یک باند مافیایی با سرمایه‌ای کثیف تبدیل شده بود.

احمدی صدر گفت: شهرداری تهران حاضر است ظرف مدت 3سال مسئله کودکان کار را برطرف کند.

رئیس پلیس پایتخت از کشف 203 عدد انواع تلفن همراه هوشمند که در حال بسته بندی و آماده ارسال به یکی از کشور‌های همسایه بود خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، توقف نکردن در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلو‌های تبلیغاتی تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح بازسازی روسازی ایستگاه‌های بی‌آرتی با استفاده از روش جدید روسازی بلوکی یا بتن مسلح در خطوط مختلف پایتخت خبر داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 86 هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز 25 خرداد خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا (شنبه 27 خردادماه) خبر داد.

سرپرست حجاج ایرانی درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: کارگروهی در راستای ساماندهی بازار تهران (تامین ایمنی، خروج انبار و تولید کالا، مرمت و بازسازی و...) تشکیل می شود.

رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر مصدوم شدند.

رییس اداره مهندسی و ترافیک پلیس راهور تهران گفت: نظافت و شستشوی معابر بزرگراهی می‌بایست بصورت مکانیزه انجام شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.