جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از جلوگیری از فعالیت مؤسسات حمل بار شهری فاقد مجوز در فضای مجازی و انسداد 189 تارنمای غیرمجاز خبر داد.

مدیرکل حریم شهر تهران، برنامه‌های ویژه این اداره کل را در قالب "طرح آمد بهار جان ها" به منظور حفاظت و صیانت از اراضی حریم پایتخت در ایام نوروز 1402 تشریح کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.

اصانلو از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عدم عرضه بلیت‌های هواپیمایی را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

نادعلی گفت: اماکن گردشگری مهم تهران در بیلبورد‌ها به نمایش گذاشته و کد‌هایی در این بیلبورد‌ها لحاظ شده که مردم اطلاعات این اماکن را دریافت کنند

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: در خصوص خانم منصوری و آقای زیبا کلام باید بگویم جلب دادرسی صادر شده و پرونده آن ها به دادگاه کیفری 2 ارسال کرده ایم.

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آئین نامه آموزشی در خصوص معادل سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.

عضو شورای شهر تهران درباره افتتاح 4 ایستگاه مترو شهر تهران توضیحاتی داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق، سرپرست شرکت آپاداناسرام، را براساس گزارش‌های رسیده به سامانه نظارت مردمی این صندوق برکنار کرد.

امروز صبح خط مترو کهریزک - تجریش به دلیل نقص فنی متوقف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: طی تحقیق مشخص شد که در 5 روز پایانی سال، روزی 3 نفر از شهروندان در حوادث و تصادفات رانندگی فوت کرده اند.

رییس پلیس راهور تهران گفت: در حال حاضر 21 درصد از تصادفات فوتی و 6 دردرصد از تصادفات جرحی مربوط به ناوگان باری بازمی گردد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ثبت اطلاعات بیش از 9 هزار فاقد شناسنامه در سامانه‌های سازمان ثبت احوال کشور خبرداد.

مرد قوی‌هیکل که پس از مصرف ماده‌مخدر شیشه در اقدامی جنون‌آمیز میان شمشادهای کنار خیابان مخفی می‌شد و با دیدن زنان و دختران به آنها حمله و تعرض می‌کرد در عملیات ویژه پلیس پایتخت دستگیر شد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: متروی تهران در ایام پایانی سال تا ساعت 24 به سرویس دهی می‌پردازد و سرفاصله قطار‌ها از ساعت 22 تا 24 هر نیم ساعت یکبار در تمامی خطور خواهد بود.