یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

آماده سازی مبلمان شهری برای استقبال از نوروز 1402 با رنگ آمیزی و زیبا سازی المان‌ها و مبلمان شهری در جنوب پایتخت آغاز شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت 3 هزار و 728 تعاونی‌مصرف در گرایش‌های کارمندی، کارگری محلی و دانشجویی در کشور خبر داد.

با دستور دادستان تهران معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران از واحد‌های صنفی پوشاک، خشکبار و... بازدید کرد.

پورخاقان گفت: از همان ابتدا سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به پرونده هواپیمایی اوکراینی ورود کرد و به صورت دقیق و کارشناسی‌های چند جانبه، در چند مرحله مورد رسیدگی قرار داد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از ممنوعیت ورود بازدید کنندگان به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت تا اطلاع بعدی خبر داد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: فعالیت 8 ماهه مجمع خیران یاریگران زندگی در 10 استان بیش از 20 میلیارد تومان برای کشور آورده داشته است.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد 80 قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سوءاستفاده مالی در فولاد مبارکه را تائید کرد و گفت: دادسرای تهران رقم نهایی را اعلام خواهد کرد.

رئیس اداره بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تامین‌اجتماعی گفت: اکنون این سازمان برای 165 قلم از انواع اروتز و پروتز (وسایل کمک پزشکی) کمک‌هزینه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: تمام مراکز معاینه فنی خودرو‌ها در سراسر کشور باید به سیستم‌ها و تجهیزات روز و استاندارد دنیا مجهز شوند.

معاون اول قوه قضاییه به منظور شرکت در اجلاس قضایی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های شانگ‌های در راس هیاتی عازم دهلی نو شد.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور گفت: مبلغ جرایم رانندگی در پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی، بازدارندگی لازم را ندارد.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی زن بیانیه‌ای صادر کرد.

یک روانشناس مخاطرات موجود برای فرزندان طلاق را آسیب شناسی و راهکار‌هایی را برای کاهش این آسیب‌ها پیشنهاد کرده است.

مرتضوی گفت: در استان‌هایی که به صورت نمونه طرح کالابرگ را اجرا کردیم استقبال گسترده نشد، اما ما مکلف هستیم آن را به صورت سراسری اجرا کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راهکار‌های اصلی کاهش آلودگی‌ها و ترافیک کلان شهرها، اسقاط خودرو‌های فرسوده است.