یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران از سپرده گذاری 240 هزار نفر در این صندوق خبر داد.

رییس پلیس راهور فراجا گفت: اگر امروز اشتیاق به خرید وسیله نقلیه داخلی زیاد است به خاطر رقابت، پول و بحث مالی آن می‌باشد.

مدیر کل تحقیقات سازمان مدیریت بحران کشور کشور گفت: مدیریت بحران‌های زیست محیطی باید فعال‌تر عمل نموده و با انجام اقدامات پیوسته باعث کاهش اثرات سو ناشی از تغییرات اقلیمی شود.

شهردار منطقه 4 تهران گفت: از تمامی شهروندان تهرانی تقاضا می‌کنیم در سایت شهرداری برای تهیه رایگان درخت ثبت نام کنند.

مصدق گفت: تعیین سازوکار علمی و دقیق برای جانشین پروری، کادرسازی و انتصابات در قوه قضاییه در دستور کار قرار دارد.

حسینی نیا بر تعریف هزینه واقعی آموزش‌های مهارتی کارآموزان در راستای ارائه آموزش‌های واقعی و باکیفیت تأکید کرد.

اختتامیه جشنواره تقدیر از نقد‌های برتر درباره قوه قضائیه با حضور مسئولان عالی قضائی و جمعی از صاحب نظران حوزه حقوق، اساتید دانشگاه برگزار شد.

گزارش شهدای مدافع امنیت و شهدای مردمی و اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات اخیر، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

همزمان با میلاد حضرت ولی عصر (عج)، در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش ملی «نذر امید» از مسجد مقدس جمکران به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور و همزمان در استان تهران آغاز شد.

سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف افزایش شفافیت و نظارت مردمی بر فعالیت‌های مختلف صندوق رونمایی شد.

مترو تهران و حومه اولین و بزرگ‌ترین شبکه حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری در ایران است که 16 اسفندماه سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرد.

وزیر تعان گفت: امروز جلسات با نمایندگان کارفرمایان و دولت در حال برگزاری است و امیدواریم پیش نویس مصوبات را سریع فراهم کنند تا در فورجه زمانی مشخص شده دستمزد سال آینده اعلام کنیم.

شهردار منطقه 12 از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحد‌ها در محله هرندی با اخذ حکم قضایی دادسرای ناحیه 26 تهران، خبر داد.

نیکزاد گفت: تامین اجتماعی ملک خصوصی هیچ کس نیست و باید تلاش کنیم کسانی که حق بیمه می‌پردازند برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و شهرستان نروند و صاحب مرکز درمانی در منطقه خودشان باشند.

سرپرست مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پی انتشار عکسی از پخش تصویر واگن بانوان در سایر واگن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نیز باید مشوق‌هایی را برای کاشت درخت در سطح شهر در نظر بگیرد.