شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال حدود هزار زندانی خارجی به کشورهایشان تا پایان سال جاری خبر داد.

آزادسازی بیش از 7000 متر از املاک شهرداری تهران به ارزش بیش از 600 میلیارد تومان در منطقه 5 انجام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه از احداث 30 هزار واحد مسکونی در سطح کشور توسط سپاه خبر داد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفر در کاروان‌های شش و هفت شب به صورت زمینی حدود 6.5 میلیون تومان خواهد بود.

9 محکوم با تلاش دادسرای جنایی تهران با رهایی از قصاص نفس، آزاد شدند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره برنامه ریزی جهت ساخت200 هزار واحد مسکونی در پایتخت گفت: بر اساس برآورد‌ها در تهران می‌توان در طول 9 ماه 15 طبقه ساختمان بنا کرد.

معاون بنیاد مستضعفان از خانه‌دار شدن تمام مددجویان بدون خانه کمیته امداد در 120 نقطه کشور شامل تمام مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد و برخی نقاط محروم دیگر تا پایان سال 1402 خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید با درنظر گرفتن نیاز کشور به درآمد‌ها و منابع ارزی و توجه به ظرفیت‌های فراوان ایران چهار فصل، فعالیتی بیش از پیش و کارآمد در حوزه گردشگری تعریف شود.

بخشی از اظهارات جوان 23 ساله‌ای که در عملیات ضربتی پلیس مشهد از چنگ گروگان گیران شرکت‌های هرمی نجات یافته است را از نظر می‌گذرانید.

شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز 1402 از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت احتمال بالا آمدن سطح آب به علت بارش شدید برف و باران در ارتفاعات گفت: مردم استان تهران از توقف و اتراق کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از کشف راز قتل مرموز و دستگیری عاملان این جنایت در عملیات‌های پیچیده و منسجم پلیس خبر داد.

سخنگوی پلیس با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزایش می‌یابد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: باید از ساخت اتوبان و بزرگراه‌های جدید دست برداشته و نگاه انسان محور را در دستور کار خود قرار دهیم.