چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو، طرحی کاملا جدید است.

کامیون‌های یخچال‌دار که حامل میوه و صیفی‌جات هستند یک هفته است در بندر آستارا چشم انتظار ترخیص کالای خود بوده و همین امر زمینه‌ساز ایجاد مشکل برای بسیاری از کامیون‌داران شده است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع پودر ژله در بازار پرداختیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

خودروساز آلمانی قصد دارد در سال 2023 سهم خودروهای الکتریکی را در کل فروش به 15 درصد افزایش دهد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با تعرفه‌ای که معاونت بازرگانی برای صادرات پیاز گذاشت، قیمت روند نزولی به خود گرفته است، همچنین از صادرکنندگان تقاضا کردیم که برای 10 تا 15 روز صادرات را کاهش دهند.

مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: محورهای شریانی و اصلی کشور با وجود بارش برف و باران باز است اما مسافران حتما پیش از ورود به جاده‌ها، از آخرین وضعیت محورها مطلع شوند.

در این خبر به بررسی قیمت انواع بوت‌های زنانه در بازار پرداختیم.

نظرسنجی شرکت مشاوره دیلویت نشان داد که بیشتر مشتریان آمریکایی به خرید وسیله نقلیه الکتریکی تمایل دارند اما نگران افزایش قیمت‌ها هستند، در حالی که تعداد کمتری برای خرید خودروهای بنزینی تمایل دارند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور از جمله محور چالوس هستیم.

در این خبر به بررسی قیمت انواع سویشرت مردانه در بازار پرداختیم.

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه مهرآباد، از آخرین وضعیت پروازی خود به مقاصد داخلی مطلع شوند.

شرکت تویوتاموتور در سال 2022 با کاهش 9.6 درصدی در فروش خودروهای جدید خود در ایالات‌متحده مواجه شد.

فرشید پورحاجت گفت: کمبودی در بخش سیمان ساختمانی وجود ندارد و در حال حاضر مشکلی در توزیع نداریم. این موضوع مربوط به شوک‌های روانی است که خود کارخانه‌های سیمان ایجاد کرده بودند.

شرکت خودروسازی جنرال موتورز در سال 2022 جایگاه اول را در فروش خودرو در ایالات‌متحده نسبت به تویوتا موتورز بدست آورد.

قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود.