چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2512 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سامانه بارشی جدید به کشور وارد شده که زمینه‌ساز کاهش محسوس دما و بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور خواهد بود.

بسیاری از کارشناسان بخش کشاورزی براین باورند که با اجرای الگوی کشت و اعمال حمایت های لازم، درآمد کشاورزان 2 تا 3 برابر نسبت به قبل افزایش می‌یابد.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 4.14 درصدی در ارتقاع یک میلیون و 579 هزار واحدی متوقف شد.

طبق اعلام شرکت ایران خودرو، نخستین خودرو‌های هایما S8 که در مرحله آزمایشی راه اندازی خط مونتاژ این محصول تولید شده، از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

مشترکان خوش مصرف آب پاداش گرفتند، بهره برداری از 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال و مرغ به میزان کافی وجود دارد از اخبار اقتصادی امروز است.

طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما طی امروز به 298 میلیون دلار رسید.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان مالیات گفت: به منظور جذابیت زدایی از بازار‌های سوداگرانه باید نرخ مالیات بر عایدی سرمایه بالاتر از نرخ تورم باشد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور، کاهش محسوس دما توام با بارش برف در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه 15 دی آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز است، اما در صورتی که اظهارنامه تا تاریخ 25 دی به سازمان مالیات ارائه شود امکان بخشودگی جرایم تاخیر وجود خواهد داشت.

بر اساس گزارش خزانه‌داری کل کشور از ابتدای سال تا کنون مبلغ 144 هزار و 573 میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های گذشته پرداخت شد.

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی و اثر آن بر تمامی محصولات، کشاورزان توصیه ها را جدی بگیرند.

در این خبر به بررسی قیمت انواع قهوه در بازار پرداختیم.

تاکنون 3 هزار و 200 واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند تحویل متقاضیان داده شده و 2 هزار و 780 واحد در مراحل نهایی ساخت قرار دارند.

کارشناس هواشناسی گفت: با ورود این سامانه بارشی جدید احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در معابر وجود دارد.