یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید اقدام کرد.

شاخص کل بورس با اُفت 3 هزار و 264 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 664 هزار و 922 واحدی قرار گرفت.

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و اعلام کرد که برند بی‌ام‌و 2.1 میلیون دستگاه خودرو در سال 2022 تحویل داد که 5.1 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت اما همچنان جایگاه اول خود را در بخش پریمیوم جهانی حفظ کرد.

از امروز تا صبح شنبه در بیشتر مناطق کشور روند کاهش نسبی دما و ماندگاری هوای سرد پیش بینی شده است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 8.0 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

بسیاری از متقاضیان مسکن مهر بعد از گذشت یک دهه همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند که طبق وعده وزیر راه وشهرسازی اجرای این پروژه ها از طریق صندوق ملی مسکن سرعت گرفته و تعداد زیادی از آنها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به غیر از بانک ملی که اتصال آن دیروز انجام شد، فعلا هیچ بانک دیگری در زیربخش بانک‌های عامل پنجره دولت هوشمند دیده نمی‌شود.

رحمانی گفت: از ابتدای آذر تاکنون 127 هزار پایش و سرکشی به ادارات دولتی انجام شده که گاز 1716 مورد به دلیل مصرف بالا قطع شده است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده کاهش دما و ماندگاری هوای سرد در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما طی امروز به 390 میلیون دلار رسید.

کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری 625 میلیون متر مکعب بود که امروز به 640 میلیون متر مکعب می رسد.

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

شیرینی در روز مادر گران نخواهد شد، 7 میلیون تومان حداقل حقوق کارمندان در بودجه سال آینده و لغو چندین پرواز به دلیل شرایط جوی از اخبار اقتصادی امروز است.

رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس، شرایط و زمان عرضه 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا را اعلام کرد.

از صبح امروز به دلیل شرایط جوی و لغزندگی باند فرودگاه‌ها، چندین پرواز به مقاصد مختلف از جمله مشهد، آبادان و شهرکرد لغو شده است.