چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح ملی زراعت چوب گفت: امسال به طور متوسط به ازای هر هکتار زراعت چوب تسهیلات 50 میلیون تومانی در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تجهیزات تولید کارت سوخت در حال به روزرسانی است.

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای را تکذیب کرد.

دبیر انجمن سنگ آهن کشور از تولید مازاد فولاد کشور به رقم 10 میلیون تن خبر داد.

رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: هر روز حداقل 30 تا 35 میلیون دلار ارز را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام خمینی ادامه دارد و در صورت درخواست افزایش پرواز‌های فوق العاده با آن موافقت می‌شود.

مدیراجرایی سندیکای چای از پرداخت 96 درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: بنابر آمار تاکنون 1.780 میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شده است.

سعیدی گفت: 426 میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو از سوی مرکز مبادله طلا و ارز اختصاص یافته است.

مقام مسئول در وزارت راه وشهرسازی گفت: خاک تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت کامل توسط مهندسان آزمایشگاه خاک بررسی و درصورت داشتن مشکل ارجاع داده می شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به حجم جوجه ریزی ماه های اخیر، رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد.

مدیر‌کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت آب و فاضلاب گفت: هدف‌گذاری شده که سالانه تأمین پساب به ویژه برای صنایع آب‌بر 350 میلیون مترمکعب افزایش یابد.

معاون بنیاد مسکن گفت: امروز با حضور رئیس جمهور بیش از 33 هزار و800 واحد مسکن که در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد ساخته شده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون وزیر جهاد گفت: 450 هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان در سطح 5 میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی دیم، محصولات اساسی کشت می‌کنند.

مدیرکل مبارره با آفات عمومی حفظ نباتات گفت: بنابر آخرین آمار سطح مبارزه علیه آفت سن مادر به 500 هزارهکتار رسیده و به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید توصیه می شود که گندم کاران هشدارها را جدی بگیرند.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار روزانه 300 تا 350 تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود که این میزان مازاد بر نیاز کشور است.