جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: دیدار مکرون با چهره‌های معاند ضد ایرانی نقض فاحش مسئولیت های فرانسه در مبارزه با تروریسم و به منزله ترویج این پدیده شوم است.

ممارست‌ها و مجاهدت‌های متخصصان دفاعی کشورمان به ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک منجر شده است.

جدال شبکه اینترنشنال و بی بی سی فارسی و آلودگی هوای تهران از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.

روسای جمهور ایران و روسیه بر تقویت همکاری‌های اقتصادی گسترش پیوند‌های زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا تاکید کردند.

سران قوا بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.

وزارت راه و شهرسازی در جلسه‌ای با حضور مخبر ماموریت یافت در حدود 900 شهر، اراضی را با هزینه صفر به شکل اجاره 99 ساله برای ساخت مسکن تخصیص دهد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای واردات کامیون و کامیونت با هزینه گمرکی پایین توسط مالکان این نوع خودرو‌ها خبر داد.

کارگردان فمینیست فرانسوی، در توئیتی از دیدار با مصی علی‌نژاد و سفرش به فرانسه به‌نمایندگی از احزاب تجزیه‌طلب خبر داد.

طرح نحوه تشکیل اجتماعات در کمیسیون امور داخلی کشور و لایحه الصاق ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

نخست‌وزیر گرجستان در دیدار سفیر جدید ایران با اشاره به نقش آفرینی ایران در صلح و امنیت منطقه‌ای، حل مناقشات کشور‌های منطقه را عامل ثبات خواند.

امیر سرتیپ ولی وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با 8 کشور دنیا خبر داد.

رئیس جمهور با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

سخنگوی دولت قهرمانی ملی پوشان والیبال نشسته ایران را تبریک گفت.

بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت و بررسی نحوه مدیریت زنجیره توزیع دارو و علل کمبود آن در دستور کار جلسات مجلس در هفته جاری است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تکالیفی که در بودجه 1401 به دوش دولت گذاشته شد، گفت: این تکالیف بیش از منابع در اختیار دولت بود.

روزنامه‌های امروز به مطالبی نظیر خروج کادر درمان از کشور و جهش نسلی موشک‌های ایران پرداخته‌اند.