جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولان اجرایی در وزارت راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در ساخت مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ندارند.

وزیر کشور گفت: جوانی جمعیت یکی از مولفه‌های مهم قدرت ملی است و باعث رشد و بالندگی اجتماعی می‌شود.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر وضعیت نامناسب ترافیک در پایتخت و دیدار حساس ایران و انگلیس در جام جهانی فوتبال پرداخته اند.

مناساگان صافاریان، معاون وزیرخارجه ارمنستان که در تهران به سر می‌برد، عصر امروز با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدامات کشورمان در واکنش به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توضیحاتی را بیان کرد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از تقویت نیرو‌های این قرارگاه برای مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی و صیانت از امنیت مردم در منطقه ماموریتی قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داد.

رئیس جمهور گفت: دشمن زخم خورده از انقلاب اسلامی با تدارک جنگی ترکیبی به منظور مختل کردن پیشرفت‌های کشور به میدان آمده است

جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

سفیر انگلیس در تهران بار دیگر به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.

علیرضا فخاری با تایید هیئت دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قانون ترمیم حقوق کارکنان دولت شامل اضافه کار نیست و تنها یک میلیون به حقوق دریافتی پایان هر ماه اضافه می‌شود.

رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.

وزیر کشور، جوانی جمعیت را یکی از مولفه‌های قدرت ملی و بالندگی اجتماعی دانست و گفت: برنامه هغتم توسعه متناسب با آمایش سرزمینی تدوین می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ایران، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دستاورد‌های ما روز حادثه اگر لازم باشد بیرون می‌آید مانند اصابت دشمن در فاصله یک هزار و 50 کیلومتری که تصادفی نیست.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بسته حمایتی وزارت ارتباطات شامل حمایت‌های مالی و تسهیلات بانکی و همچنین معافیت‌های مالیاتی است.