جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت کند.

دفتر مطالعات زیربنایی مرکز پژوهش‌های مجلس طی گزارشی به بررسی راهکار‌های کم هزینه و زودبازده برای کاهش آلودگی هوا پرداخت.

برخورد دوگانه سازمان ملل با کشور‌های عضو خصوصا در سال‌های اخیر به شکل قابل توجه‌ای مشخص شده است.

شماره سیصد و شصت و هفتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «ایران قوی؛ فراتر از آن‌چه دشمن می‌شنود!» منتشر شد.

نذیری اصل گفت: قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران با فشار شدید سیاسی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به تصویب رسید.

سردار کارگر گفت: مسئولان باید اجرای فرهنگ عذرخواهی را مورد توجه قرار دهند، اما این امر در کشور ما آن‌گونه که انتظار می‌رود وجود ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: جنایات اخیر در ایذه و اصفهان با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات امکان بروز یافت.

وحیدی گفت: ایران و ترکیه دارای دشمنان مشترک هستند و باید در زمینه مقابله با تروریسم و ناامن‌کنندگان امنیت دو کشور، همکاری جدی‌تری صورت گیرد.

امیر حیدری گفت: امروز در غیاب رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین، ولایت فقیه نماد و تجسم عینی صراط مستقیم است.

امیر حاتمی گفت: در جنگ تمام‌عیار شناختی باید خود، خانواده و ملت عزیزمان را با آگاه‌سازی و جهاد تبیین واکسینه کنیم.

کنعانی در واکنش به پیشنهاد صدور قطعنامه علیه ایران گفت: بانیان اصلی این قطعنامه با هدف اعمال فشار سیاسی بر ایران، پیشنهاد تصویب آن را داده‌اند.

وزیر امور خارجه ایران گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسراییل و برخی سیاسیون غربی بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.

سخنگوی دولت گفت: عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است که با حمایت دولت‌های تروریست‌پرور به وقوع پیوست.

سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: زنان ایرانی، باهوش، تحصیلکرده، فداکار و میهن دوست هستند و نیازی نیست که کشور‌های غربی خود را وکیل مدافع آن‌ها بدانند.

سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس، گفت: علیرغم مذاکرات طاقت فرسایی که بیش از 18 ماه به طول انجامید، نتوانستیم آن را به نتیجه برسانیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: حمله بی‌رحمانه به مردم بی‌دفاع ایذه و اصفهان چیزی است که عاملان فاجعه شاهچراغ برای تمام شهرهای ایران آرزو دارند.