شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

در هفتمین جلسه از فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه»، چهار فیلم کوتاه در ژانرهای کمدی، درام و آخرالزمانی روی پرده سینما بهمن می‌روند که با حضور محمد علیزاده‌فرد نقد و بررسی می‌شوند.

امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور با زن‌ها واکنش نشان داد.

در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی، 2 فیلم پهلوانی برای جامعه ورزش پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

«بوسام؛ سرنوشت را بدزد» جواهری برای علاقه‌مندان به سریال‌های تاریخی کره‌ای است؛ این داستانِ یک عاشقانه غیرمنتظره است، داستان یک رسم عجیب قدیمی و داستان توطئه‌ها و دسیسه‌های درباری.

امام خمینی رهنمودهایی خطاب به اعضای مجاهدین خلق ایراد فرمودند. مسعود رجوی گفت: اکنون که ما خدمت شما رسیده‌ایم خواست و تمنای مادی و دنیوی نداریم.‌

بی‌بی‌سی فارسی خبر از فرار محمد صادقی از ایران را داد و اعلام کرد که او در پاریس به سر می‌برد.

فیلم کوتاه «تایتانیک نسخه مناسب برای خانواده‌های ایرانی» نامزد دریافت جایزه جشنواره ایتالیایی شد.

کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» تالیف هژیر فتحی منتشر شد.

جشنواره فیلم لوکارنو از جین کمپیون با جایزه یوزپلینگ افتخاری تجلیل خواهد کرد.

جشنواره فیلم سارایوو 2024 از ایلیا سلیمان کارگردان مشهور فلسطینی تجلیل خواهد کرد.

عموهای فیتیله‌ای در پاسخ به اینکه آیا رابطه‌ای با او (مجید قناد) دارند با اشاره به پشتکار و ویژگی‌های این مجری محبوب اعلام کردند که دیگر رابطه تنگاتنگی با او ندارند و به خاطر اختلاف سلیقه از او جدا شدند.

بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع کارگران و گزارش سفر رئیسی به سریلانکا از تیترهای امروز مطبوعات است.

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال 1273 شمسی یعنی درست 130 سال قبل برگزار شد.

زهرا سعیدی که نقش «عمه فائقه» را سال 83 در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، در حال حاضر 71 ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد 20 سال مشاهده می کنید.

روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریک او ترانه‌ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» با بیان اینکه شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است گفت: شبکه نسیم باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.