یک‌شنبه 15 مهر 1403

خبر استاندار تهران درباره مسکن‌های مهر شهرستان دماوند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر استاندار تهران درباره مسکن‌های مهر شهرستان دماوند

اقتصادنیوز: استاندار تهران گفت: تکمیل مسکن مهر و واحدهای نهضت ملی یکی از اولویت های دولت در خصوص واحدهای مسکونی در شهرستان دماوند است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران اظهار داشت: تکمیل خدمات باقیمانده روبنایی مسکن مهر، تکمیل واحدهای مساکن نهضت ملی و خدمات روبنایی مدرسه و مسجد و خدمات ورزشی و فضای سبز و آسفالت معابر اولویت دولت در خصوص مسکن در شهرستان دماوند است.

همچنین استاندار تهران به نمایندگان بانکهای عامل استان به جهت عدم شرکت در جلسه شورای مسکن استان تهران در روز جاری دستوراتی را صادر کرد.

یکصد و دهمین جلسه شورای مسکن استان تهران، پنجمین جلسه در سال 1403 با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند تشکیل شد.

از مهمترین موارد مطروحه در جلسه امروز ارائه گزارش پروژه های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران بود. از دیگر موارد در این جلسه بیان مشکل جابجایی خط اصلی لوله گاز در پروژه مسکن تهرانسر و ارائه گزارش بانک مسکن در خصوص آخرین وضعیت پروژه سبحان قرچک است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید